به گزارش "ورزش‌ سه"، این دوره از 13 تا 17 مرداد ماه در باشگاه سپاهان با حضور هانس واندر و زندر پت در دو کلاس تئوری و عملی برگزار شد و امروز با حضور مورایس و دستیارانش و همینطور مدیران باشگاه اصفهانی به پایان رسید.
ساکت درباره برگزاری این دوره می‌گوید: «همه این کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برای ارتقا همه جانبه است و مدیریت، مربی، بازیکن و زیرساخت همه باید ارتقا پیدا کنند؛ اجرای نکات بیان شده در این دوره بسیار مهم است. یکی از اتفاقات مثبت این دوره این بود که پیوند و نزدیکی بیشتری بین مورایس و کادر فنی تیم فوتبال با مربیان آکادمی داشتیم.» 

1906825

مدیرعامل باشگاه سپاهان در بخش دیگری از حرف‌هایش به حضور چند بازیکن آکادمی باشگاه در تیم بزرگسالان اشاره می‌کند و می‌گوید: «حضور ۵ تا ۶ بازیکن آکادمی در تیم اصلی نشان دهنده این است که تاکنون مسیر را خوب جلو می‌رویم اما هنوز می‌توانیم بهتر و بهتر شویم.» 

روی مانوئل یکی از دستیاران مورایس که مسئولیت مهمی را نیز پس از این دوره عهده دارد شده، آن را سودمند ارزیابی کرده است: «باشگاه برای ارتقا مربیان این دوره را برگزار کرد و برای من و ژوزه مورایس و مربیان بسیار سودمند بود. در این دوره مربی انتقال بین آکادمی و تیم اصلی نام گرفتم، باید شرایط را ایجاد کنیم تا فرآیند رسیدن بازیکنان از تیم‌های پایه به تیم اصلی را تسهیل کنیم.»

1906827