کریستیانو رونالدو با مشکل بزرگی روبرو شده و بعید است عذرخواهی او کفایت کند!

پس از شکست 1-0 منچستریونایتد مقابل اورتون در هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس 2021/22، کریستیانو رونالدو بسیار عصبانی بود و خشم خود را بر سر یکی از هواداران نوجوان اورتون خالی کرد.

ستاره پرتغالی به خاطر شکست تیمش و البته مصدومیت با ناراحتی و عصبانیت به سمت رختکن در حرکت بود. ویدیویی از رونالدو منتشر شد که او لنگان لنگان به سمت رختکن می رفت و در این شرایط، گوشی تلفن همراه یکی از هواداران اورتون را گرفته و به زمین می کوبد. کریستیانو رونالدو پس از این اتفاق با انتشار پستی در اینستاگرام از این هوادار عذرخواهی کرد اما این عذرخواهی احتمالاً کافی نیست چراکه محرومیت و جریمه هایی در انتظار او است.

  • همچنین بخوانید: کریستیانو رونالدو، گوشی هوادار اورتون را به زمین کوبید و از او عذرخواهی کرد
هوادار 14 ساله اورتون که مورد هجوم رونالدو قرار گرفت

هواداری که مورد هجوم رونالدو قرار گرفت، چه کسی است؟

این هوادار 14 ساله است و جیک نام دارد. او از اختلال اوتیسم و دیس پراکسی رنج می برد و برای اولین بار به تماشای یک بازی فوتبال در ورزشگاه نشسته بود. سارا، مادر جیک در این رابطه به لیورپول اکو گفت:

در پایان بازی، بازیکنان یونایتد به سمت رختکن در حرکت بودند. ما درست در کنار تونلی بودیم که آنها عبور می کردند. پسرم آنجا بود و از همه فیلم می گرفت. او از تمام بازیکنان یونایتد که در حال عبور بودند، فیلم گرفت. وقتی رونالدو آمد، تلفن خود را پایین آورد زیرا رونالدو جورابش را پایین کشیده بود و پایش خونریزی می کرد. او تلفن خود را پایین آورد و حتی یک کلمه هم صحبت نکرد. رونالدو با تندخویی و عصبانیت زیاد از کنار پسرم گذشت؛ گوشی را از دست پسرم قاپید، به زمین کوبید و به راه خود ادامه داد. شما می توانید از روی عکس مشاهده کنید که دست پسرم کبود شده است. واقعا باورم نمی شود که در این مورد با شما صحبت می کنم اما رونالدو به پسرم حمله کرد و دست او کبود شد.

کبودی دست هوادار اورتون پس از هجوم رونالدو به سمت او

من گریه می کردم و می لرزیدم. پسرم در شوک کامل بود - او اوتیستیک است و همچنین دیس پراکسی دارد، بنابراین تا همین الان که در خانه هستیم، این اتفاقات را هضم نکرده است. او کاملا ناراحت و بهت زده است و قطعا دیگر نمی خواهد به استادیوم برود. اولین بار بود که به ورزشگاه می رفت و چنین اتفاقی افتاد. پسرم یک روز فوق العاده را سپری کرد تا اینکه بازی تمام شد و آن اتفاق را مشاهده کرد. روزش خراب شد و با تلخی به خانه برگشت. رونالدو یک الگو است؛ پسرم همیشه می خواست برای دیدن او به ورزشگاه برود. پسرم یک اوتیستیک است و توسط یک بازیکن فوتبال مورد تعرض قرار گرفته؛ من به عنوان یک مادر قضیه را اینگونه می بینم.

وضعیت گوشی هوادار 14 ساله اورتون پس از اینکه رونالدو، آنرا به زمین کوبید

توضیحات سخنگوی پلیس مرسی ساید

پلیس مرسی ساید تایید کرد شکایتی به دست آنها رسیده که یک پسربچه در این بازی از سوی بازیکن منچستریونایتد مورد تعرض قرار گرفته است. سخنگوی پلیس مرسی ساید از همه خواست برای تکمیل این پرونده، اطلاعات خود را در اختیار پلیس قرار بدهند. سخنگوی پلیس مرسی ساید در مصاحبه با لیورپول اکو گفت:

هنگامی که بازیکنان در ساعت 2:30 بعدازظهر در حال ترک زمین بودند، گزارش شد که پسری توسط یکی از بازیکنان تیم میهمان هنگام خروج از زمین مورد تعرض قرار گرفته است. تحقیقات در حال انجام است و افسران در حال حاضر با باشگاه اورتون برای بررسی فیلم‌ های دوربین مداربسته کار می‌ کنند و در حال انجام تحقیقات گسترده از شاهدان هستند تا مشخص کنند آیا تخلفی صورت گرفته است یا خیر.