به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد تابستان امسال در بازار نقل و انتقالات نزدیک به 185 میلیون یورو صرف تقویت تیم خود کرده، اما کاپیتان سابق این تیم می‌گوید مطمئن نیست که این خریدها بتواند عملکرد خوب تیم در فصل آینده را تضمین کند.

شیاطین سرخ که گمان می‌کردند فصل گذشته در سه ناحیه از زمین با کمبود مواجه بودند در طول تابستان سه بازیکن یعنی آندره اونانا، میسون مونت و راسموس هویلوند را به خدمت گرفتند.

گری نویل در یک مصاحبه می‌گوید با وجود هزینه قابل توجهی که باشگاه در طول تابستان انجام داده او نگران فصل آینده و حفظ سهمیه چمپیونزلیگ است. نویل در اقدامی کم‌سابقه گفت به خصوص به خاطر دو نفر از خریدهای تابستانی تیمش نگران است و اونانا و هویلوند او را عصبی می‌کنند.

کاپیتان سابق شیاطین سرخ گفت: "در لیگ برتر، دروازه‌‌بان منچستریونایتد بیش از هر فوتبالیست دیگری با انتقاد مواجه می‌شود. من برای اونانا بهترین آرزوها را دارم، چرا که می‌دانم برای مقابله با حجم وحشتناک انتقادها باید شخصیتی خیلی قوی نشان بدهد. تک‌تک رسانه‌ها، کارشناس‌ها و هوادارها از همه باشگاه‌ها به او حمله خواهند کرد. کوچکترین اشتباهی کافی است تا او را کباب کنند".

1906850

نویل در ادامه گفت: "نفر دیگری که واقعا نگرانش هستم هویلوند است. مهاجم مرکزی هم پست دیگری است که به اندازه دروازه‌بان در دید است، به خصوص اگر این مهاجم بازیکن یونایتد باشد. برای همین است که می‌گویم فکر کردن به فصل آینده اذیتم می‌کند، چرا که از این دو نفر شناختی نداریم درحالی که آنها واقعا مهم هستند".

1906851