چند روز قبل از نوروز سال 1371 نشریه کیهان ورزشی یک ویژه نامه نوروزی منتشر کرد و در یکی از صفحاتش صفحه ای به نام دروغ سیزده منتشر کرد که حاوی نکات عجیب و غریبی بود، انگار نوستراداموس کیهان ورزشی برخی از وقایع را پیش بینی کرده بود! 

به گزارش طرفداری، برخی از اتفاقات این شوخی کیهان ورزشی در سالهای نزدیک و بعضا دور عملی شد و امروز مرور آن صفحه برای ما و خواندنش برای یک پیش بینی ویژه که شوخی شوخی عملی شد جالب است.

به اتفاقات مورد اشاره در آن دوران که بسیار فانتزی و دور از ذهن بودند توجه کنید:

دکتر غفوری فرد استعفا کرد

  • دکتر غفوری فرد در آن زمان رییس سازمان تربیت بدنی بود و موقعیتش چنان بود که تصور می شد حداقل تا سال 76 یعنی پایان دو دوره دولت سازندگی سر کار باشد اما در سال 72 به شکلی عجیب از کار برکنار شد و جای خود را به هاشمی طبا داد.

علی پروین برکنار شد

  • علی پروین را در آن دوران توپ هم تکان نمیداد، او در اوج قدرت بود اما بعد از شکست در مسابقات مقدماتی جام جهانی یک سال و نیم بعد از کار بر کنار شد.

شمس الدین سید عباسی درگذشت

  • خدارحمتش کند، سیدعباسی با کیهان ورزشی حسابی شوخی داشت! متاسفانه سید عباسی هم چند سال بعد درگیر سرطان شد و درگذشت.

محرمی و عابدزاده محروم شدند

  • در ان مقطع کسی جرات محروم کردن محرمی و عابدزاده را نداشت، چند ماه بعد محرمی برای اولین بار یک سال، 2 سال بعد به مدت سه سال و در سال 77 مادام العمر از فوتبال محروم شد، عابدزاده هم در سال 72 دو سال محروم شد.

کیهان ورزشی تعطیل شد

  • کیهان ورزشی هنوز هم شنبه ها منتشر می شود اما دیگر نه تنها آن نشریه مهم و قبراق سابق نیست بلکه تیراژ بسیار اندکش نشان می دهد که دروغ سیزده آن دوران کیهان ورزشی متاسفانه محقق شده است!