به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان یکی از تیم‌های جذاب لیگ بیست و سوم محسوب می‌شود؛ نارنجی پوشان ضمن حفظ اکثر نفرات اصلی خود، ستاره‌های سرشناسی را به جمع نفراتشان اضافه کردند و امیدوار به کسب نتایج خوب در فصل جدید هستند.

سعید فتاحی، چهره مطرح فوتبال ایران، که در سمت مدیریت ورزشی باشگاه مس رفسنجان فعالیت می‌کند به خبرنگار ما گفت: «قبل از هرچیز جا دارد روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه قلم تبریک بگویم. خبرنگاران جزء زحمتکش‌ترین افراد جامعه هستند و در همه دوران فعالیتم ارزش زیادی برای این عزیزان قائل بوده‌ام. همیشه ارتباط نزدیکی با خبرنگاران داشتم چراکه اعتقاد دارم اگر این عزیزان نباشند، فوتبال و ما هم وجود نداریم. امیدوارم خبرنگاران و خانواده‌های آنها همیشه سلامت و موفق باشند.»

او درباره شرایط مس رفسنجان ادامه داد: «ما یکی از اولین تیم‌هایی بودیم که برنامه‌های تمرینی خود را شروع کردیم. اولین تیمی بودیم که به اردو رفتیم و با برنامه‌ریزی مناسبی که کادرفنی و در رأس آن آقای الهامی انجام دادند، بازی‌های دوستانه مناسبی داشتیم و آماده شروع مسابقات لیگ برتر هستیم. اگرچه بازی‌های اول در هر تورنمنتی سخت‌ترین آنها محسوب می‌شود، اما امیدوار به کسب نتیجه مطلوب در بازی اول هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم لیگ را پرقدرت شروع کنیم.»

مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان در پاسخ به سوالی درباره هدفگذاری این باشگاه تاکید کرد: «مس رفسنجان تیمی است که سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته به رتبه پنجم رسیده و حالا در حالی که بسیاری از نفرات پارسال حفظ شدند و بازیکنان جدیدی نیز اضافه شده‌اند، به دنبال آن هستیم تا نتایج خوبی بگیریم. خوشحالی مردم رفسنجان اولویت همه ماست؛ برای مردم نجیب این شهر و هواداران خونگرم مس، این تیم اهمیت زیادی دارد و وظیفه همه ما این است که روزهای خوبی را رقم بزنیم و موجب خوشحالی آنها شویم.»

فتاحی در پایان افزود: «همه اعضای تیم هم‌قسم شده‌اند تا سالی خوب را شروع کنیم و ادامه بدهیم. در نشستی که اخیرا با حضور مدیرعامل باشگاه آقای پورمحمدی داشتیم، هم ایشان به بازیکنان توصیه‌هایی را درباره حفظ اتحاد میان اعضای تیم برای خوشحالی مردم رفسنجان کردند و ان‌شاءلله بتوانیم در راستای اهدافی که داریم، قدم برداریم.»