بهزاد داداش زاده بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شروع مسابقات لیگ برتر و دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: تیم اراکی در طول سال‌های گذشته همیشه لقمه گلوگیری برای پرسپولیس بوده و این را نباید کتمان کرد. قطعاً یحیی گل محمدی این موضوع را به خوبی می‌داند. از طرفی سید مجتبی حسینی (سرمربی آلومینیوم) به خوبی با زیر و بم تاکتیک‌های تیم یحیی آشناست. بنابراین بازی سختی برای پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنم.

وی افزود: خیلی خوب است که پرسپولیس اولین بازی‌اش را در خانه برگزار می‌کند چون این می‌تواند کمک کند تا در حضور تماشاگرانش که الان نزدیک سه ماه است منتظر دیدن دوباره تیم قهرمان هستند با حمایت همیشگی آنها به میدان برود. هرچند که باز هم می‌گویم روبروی تیم آلومینیوم بازی کردن آسان نیست.

فوتبالیست اسبق پرسپولیس ادامه داد: شکر خدا پرسپولیس با کمترین تغییرات به لیگ برگشته و این می‌تواند کمک کند تا با وضعیت خوبی به رقابت‌ها وارد شویم. اگر خیلی تغییرات داشتیم شاید الان بیشتر نگران بودیم ولی حالا می‌دانیم همان تیمی که در خرداد ماه جام را بالای سر برد دوباره با همان نفرات و تنها یکی دو تغییر دوباره به میدان برمی‌گردد. این پرسپولیس از همین امروز استارت قهرمانی را می‌زند.

داداش زاده تاکید کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید هفته اول و آخر لیگ برایش یکی باشد. پرسپولیس این را می‌داند و ذاتاً تیمی است که جز برد به چیزی فکر نمی‌کند. بنابراین من حتم دارم یحیی گل محمدی و شاگردانش امروز با قدرت به میدان خواهند رفت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط بیرانوند که خیلی‌ها او را ناآماده توصیف می‌کنند گفت: بیرانوند با همین شرایط هم بهترین دروازه‌بان ایران است. من مطمئنم او با قدرت از دروازه پرسپولیس مراقبت می‌کند. او ثابت کرده با مصدومیت‌های شدید مثل بینی شکسته، فک در رفته و اتفاقاتی از این دست هم از دروازه پرسپولیس مراقبت کرده. حالا فقط می‌گویند او از نظر بدنی آماده نیست که فکر می‌کنم چنین نباشد. او با یک دست هم دروازه تیمش را بسته نگه می دارد.

داداش زاده با توجه به حساسیت پیش آمده در رقابت‌های این فصل خاطرنشان کرد: اگر نگاهی به فصل یارگیری نقل و انتقالات تابستانی بیندازیم می‌بینیم که خیلی از تیم‌ها امسال با قدرت بیشتری بازیکن گرفتند و می‌خواهند خودشان را در پایان فصل به جام قهرمانی نزدیک کنند اما پرسپولیس می‌داند کار آسانی پیش رو ندارد و می‌خواهد با قدرت در رقابت‌ها حضور داشته باشد. من حتم دارم پرسپولیس اگر خودش باشد و انسجام هفته‌های پایانی را از دست نداده باشد باز هم می‌تواند قهرمان شود.

وی تاکید کرد: هر چقدر پرسپولیس در اوایل فصل گذشته ناهماهنگ و ضعیف ظاهر می‌شد اما دیدیم که در اواخر فصل چطور اوج گرفت. مهم این است که پرسپولیس بتواند با همان شرایط پایان فصل گذشته در رقابت‌ها فصل جدید لیگ برتر حضور داشته باشد. در این صورت قطعاً می‌تواند به آنچه می‌خواهد دست پیدا کند.