به گزارش "ورزش سه"، اونیل پیش از این سرمربی تیم بورنموث بود و با وجود بقای تیمش در لیگ برتر، از این تیم اخراج شد.

باشگاه ولوورهمپتون بعد از اخراج خولن لوپتگی، اونیل را به عنوان سرمربی جدید تیمش انتخاب کرد و سریعا با این مربی قرارداد بست. اونیل 4 ساله، اولین مربی بریتانیایی ولوورهمپتون در 6 سال اخیر محسوب می‌شود.

پس از اختلاف باشگاه ولورهمپتون با لوپتگی بر سر جذب بازیکنان جدید و سیاست‌های این باشگاه، دو طرف به یک توافق دوجانبه برای فسخ قرارداد رسیدند. باشگاه ولووز بعد از این اتفاق وقت را تلف نکرد و سریعا اونیل را جایگزین مربی اسپانیایی کرد.

مت هابز، مدیر ورزشی باشگاه ولووز در پیام خوش‌آمد گویی خود خطاب به مربی جدید این باشگاه گفت: "ما مفتخریم که ورود گری را به این باشگاه خوش آمد بگوییم.

از نظر همه کسانی که با او کار کرده‌اند، او یک مربی جوان، با انگیزه بالا و خوش فکر است. ما هیجان زده هستیم که ببینیم با هم در وولوز چه چیزی می‌توانیم به دست آوریم.

1907231

بازیکنان ما کیفیت خود را در طول پیش فصل نشان داده اند و من معتقدم گری و کادرش به مربیگری و بهبود آن‌ها ادامه خواهند داد و در کار با این گروه موفق خواهند شد.

همه در وولوز مشتاقانه منتظر استقبال از گری هستند، از او حمایت کامل می‌کنند و با همکاری یکدیگر به باشگاه کمک می کنند تا با هم به پیشروی ادامه دهند."

تنها چند روز دیگر به آغاز رقاب‌های لیگ برتر باقی مانده است و اونیل در اولین بازی خود در قامت سرمربی ولوورهمپتون باید در ورزشگاه اولدترافورد، مقابل منچستریونایتد قرار بگیرد.