به گزارش "ورزش سه"، امسال تابستان فرانک کسیه در فهرست خروجی بارسا قرار گرفت و مشخص ژاوی او را در برنامه‌های فصل آینده خود قرار نداده است. با اینکه چند باشگاه اروپایی مثل تاتنهام و یوونتوس هم به جذب کسیه علاقه‌مند بوند اما این هافبک ساحل‌عاجی در نهایت به الاهلی عربستان پیوست.

الاهلی امسال تابستان مثل سه باشگاه بزرگ دیگر عربستان خریدهای بزرگی داشته و پیش از کسیه چند ستاره دیگر مثل ادوارد مندی، آلن سنت ماکسیمین، روبرتو فیرمینو و ریاض محرز را به خدمت گرفته بود.

1907345

باشگاه بارسلونا با تایید انتقال رسمی فرانک کسیه به الاهلی در بیانیه‌ای کوتاه نوشت:" اف‌سی بارسلونا از این فرصت استفاده می‌کند تا برای فرانک کسیه به خاطر همه تلاش‌هایی که برای بارسا کرد آرزوی موفقیت کرده و از او تشکر کند. امیدواریم فرانک در آینده موفق باشد".

1907346

کسیه تنها یک فصل بازیکن بارسا بود. او تابستان گذشته با پایان قراردادش با میلان از این تیم جدا شد و بعد از پنج سال بازی با پیراهن روسونری به بارسا پیوست.

کسیه در فصل گذشته 43 بازی برای بارسا انجام داد هر چند در بیشتر آنها به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. او رویهم‌رفته برای تیم ژاوی 1803 دقیقه در زمین حضور داشت.

1907347