مربی تیم ملی فوتسال گفت: قرقیزستان نسبت به دیگر تیم‌های مقدماتی بهتر است و آن‌ها سرمایه ویژه‌ای روی فوتسال انجام داده اند

شهاب سفال منش توضیحاتی درباره شرایط تیم ملی فوتسال داد.

به گزارش طرفداری، شهاب سفال منش مربی تیم ملی فوتسال در خصوص رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و بازی امروز برابر مالدیو گفت:

ما شناخت چندان زیادی از مالدیو نداریم، هم این تیم و هم ترکمنستان جزء کشور‌هایی هستند که در فوتسال آسیا صبغه خاصی ندارند و ما فقط سعی می‌کنیم اهداف تاکتیکی خودمان را در این ۳ بازی به حریف تحمیل کنیم که این موضوع در همین حد برای ما کفایت می‌کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان امروز در اولین دیدار خود در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران باید به مصاف مالدیو برود. این بازی‌ها به میزبانی قرقیزستان و در شهر بیشکک، پایتخت این کشور برگزار می‌شود.

قرقیزستان سرمایه ویژه‌ای روی فوتسال انجام داده است

مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت:

رقابت‌های مقدماتی یک پله‌ای است برای ما که بتوانیم در مسابقات جام ملت‌های آسیا از نظر مسائل فنی و تاکتیکی موفق باشیم. در این مسابقات قرقیزستان نسبت به دیگر تیم‌ها بهتر است و آن‌ها برای این بازی‌ها، آماده سازی خوبی انجام داده و با ازبکستان و گرجستان دیدار‌های دوستانه خوبی برگزار کردند. قرقیزستانی‌ها سرمایه ویژه‌ای روی فوتسال کرده‌اند و ما هم ۲ بازی دوستانه این تیم را تجزیه و تحلیل کرده‌ایم.

مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا در ۲ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه، ۲ تیم به مرحله اصلی مسابقات جام ملت‌های آسیا که شهریور در کویت برگزار می‌شود، صعود می‌کنند. ملی پوشان فوتسال کشورمان، در دومین دیدار خود در مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها فردا باید رو در روی ترکمنستان قرار بگیرند.