به گزارش ورزش سه، مارکا در آستانه شروع فصل جدید لالیگا مصاحبه ای با دیه‌گو سیمئونه انجام داده است. سرمربی اتلتیکو مادرید در این مصاحبه در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده که بخش های مهم آن را در ادامه می خوانید:

تردید بعد از پیشنهاد عربستانی ها
اگر واقعیتش را بخواهید نه! من از جایی که در آن حضور دارم راضی هستم. اتلتکیو تیمی است که آن را دوست دارم و از کار کردن در آن خوشحالم. پیشنهاد عربستانی ها من را دچار تردید نکرد و حتی اگر رقم را بالاتر هم ببرند اتفاقی رخ نمی دهد.

آلوارو موراتا می ماند؟
بدون شک! هر چه در ذهنمان بود به او گفتیم. او باید رکوردهای قبلی‌اش را بهبود ببخشد. موراتا موقعیت های گلزنی زیادی داشت که بسیاری از آنها را از دست داد. او از نظر سنی در بهترین مقطع برای تعامل با هم تیمی هایش قرار دارد و زمانش رسیده که این فصل 18 گل به ثمر برساند.

1907576

کاهش حمایت از روی سکوها
بله متوجه آن شدم واقعا عجیب بود اما توضیحی برایش ندارم.

چالش سخت سرمربی بعد اتلتیکو
این بهترین چیزی است که می تواند اتفاق بیافتد. او با باشگاهی مواجه خواهد شد که بازیکنان فوق العاده ای دارد و کاملا سازمان یافته است. مربی بعدی کار بسیار راحتی خواهد داشت. وقتی من می روم فقط باید یک مربی بزرگ جایم بیاید.

همه اینجا موفق نمی شوند!
همانطور که همیشه می گویم فوتبالیست های خوب زیاد هستند. اما کسانی می توانند در اتلتیکو موفق شوند که آن را درک می کنند. اینجا همه نمی توانند موفق شوند.

1907574

مطرح شدن انریکه به عنوان جانشین 
این ها به من مربوط نیست ولی اگر نوبت به لوئیس انریکه برسد گزینه خوبی خواهد بود. باشگاه همواره باید به این فکر کند که در صورت رفتن مربی چه کسی را جایگزین او کند. در غیر این صورت بلافاصله بعد از جدایی یک مربی، مربی دیگر نمی آمد. این همیشه بوده و اگر شرایط بد باشد و با من صحبت کنند این نگرانم نمی کند و هر لحظه ممکن است چنین اتفاقی بیافتد.

ژوائو فلیکس
بیشتر از چیزی که گفتم نمی خواهم در مورد ژوائو فلیکس صحبت کنم. او هر کاری که می توانست این جا انجام داد و من هم تمام تلاشم را کردم تا حداکثر کارایی را در او ایجاد کنم. در مورد فلیکس باشگاه باید تصمیم بگیرد. تابستان امسال صحبتی با او در مورد وضعیتش نداشتم. او بازیکن بزرگ با ویژگی هایی است که خیلی ها آروزیش را دارند.

1907575