سرخپوشان تاکنون 21 بار در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور حاضر بوده اند

شاگردان یحیی گل محمدی در پی صعود تازه ای به نیمه نهایی جام حذفی هستند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی میزبان آلومینیوم اراک است. بازی که قرار است از ساعت ۲۰.۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شود. شاگردان گل محمدی با حذف تیم‌های ویستا توربین و ذوب آهن به این مرحله راه‌یافته و آلومینیوم اراک با برتری برابر تیم‌های فجرسپاسی و سپاهان توانست در جمع ۸ تیم نهایی این مسابقات حاضر باشد.

این درحالی است که سرخپوشان تاکنون 21 بار در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور حاضر بوده و موفق شده‌اند 13 بار از این مرحله عبور کنند.

آن‌ها در تاریخ رقابت‌های جام حذفی فقط ۸ بار در این مرحله برابر رقبای خود تسلیم‌شده‌اند که آخرین آن مقابل استقلال در فصل گذشته جام حذفی بود.

خیبر خرم‌ آباد، پیکان، پاس همدان، فولاد، ذوب‌آهن و نفت آبادان سایر تیم‌هایی هستند که سرخ‌ها را در یک‌چهارم نهایی حذف کرده‌اند. نکته جالب اینجاست هیچ شکستی برای پرسپولیس زیرنظر یحیی گل محمدی در جام حذفی ثبت نشده است.

گل‌محمدی امشب برای دوازدهمین بازی روی نیمکت پرسپولیس در جام حذفی می‌نشیند درحالی که در بازی‌های قبلی، 7 برد و 4 مساوی به نامش ثبت شده است. از این 4 مساوی، پرسپولیس و گل‌محمدی البته فقط یکی را در ضربات پنالتی بردند و در 3 تای دیگر شکست خورده‌اند که درنهایت به عنوان مساوی در کارنامه او مطرح می شود.

حالا باید دید پرسپولیس می‌تواند با غلبه بر شاگردان مهدی رحمتی دوباره به نیمه‌نهایی صعود کند یا نه؟