به گزارش "ورزش سه"، مهاجم باتجربه فوتبال ایران بعد از سپری کردن یک فصل کابوس وار با استقلال در نقل و انتقالات تابستانی باانگیزه های متفاوت راهی مس رفسنجان شد و شاگرد ساکت الهامی شد.

شهباززاده که با انگیزه بازگشت به روزهای خوب پیراهن شماره 10 مس را برتن کرده، در اواخر نیمه اول بازی دیروز یک موقعیت عالی برای گلزنی داشت که علیرضا حقیقی با واکنشی خوب جلوی آن ایستاد. آقای گل سابق لیگ برتر ایران در نیمه دوم هم تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حریف داشت، اما همین انگیزه و عجله برای نشان دادن توانایی هایش کار دست او داد.

1908006

شهباززاده وقتی در دقیقه 70 برای تصاحب توپ و ایجاد موقعیت گلزنی روی پای بازیکن هوادار تکل زد، هرگز تصور نمی کرد کارت قرمز مستقیم بیژن حیدری را جلوی چشمان خود ببیند. این مهاجم باتجربه خطایی که انجام داده بود را قبول داشت و با شنیدن صدای سوت داور هیچ اعتراضی نکرد اما وقتی صورتش را برگرداند و دید که دکتر حیدری رای به اخراجش داده، باور نمی کرد در اولین حضور در ترکیب مس چنین اتفاقی را تجربه کرده باشد.

1908011

شهباززاده بعد از چند ثانیه اعتراض از آن طرف زمین دستگردی بیرون رفت و باورش نمی شد که این صحنه عجیب را تجربه کرده؛ او دقایقی پشت تابلوهای تبلیغاتی مغموم و بهت زده ایستادو به تماشای بازی پرداخت تا اینکه با تذکر ناظر بازی مجبور شد به سمت جایگاه بیاید و از زمین بیرون برود.

چهره غم زده شهباززاده بعد از بازی نیز پابرجا بود؛ او شاید هنوز هم اخراج عجیب خود را هضم نکرده، اما هرچه که هست باید بعد از یک جلسه محرومیت در هفته دوم با ریکاوری مناسب به آینده و روزهای خوب آینده بیندیشد. روزهایی که فرصت برای جبران فصل گذشته و نشان دادن دوباره توانایی هایش خواهد داشت.

1908009
1908010

عکس ها: امیرحسین خیرخواه