به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد کار خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس را از دوشنبه شب و در اولدترافورد برابر ولورهمپتون آغاز خواهد کرد. یونایتد که فصل گذشته توانست رتبه سومی را کسب کند، با خریدهایی که داشته، خوشبین است حضوری موفق‌تر در فصل جدید داشته باشد.

1907030

یکی از این خریدها راسموس هویلوند است که با هزینه‌ای هنگفت برای تقویت خط حمله جذب شده ولی فعلا مصدوم است. اریک تن‌هاخ، در نشست خبری خود در مورد هویلوند گفت: «همان‌طور که قبلاً گفته‌ام، هویلوند یک مشکل کوچک داشت و او هنوز در سطح دیگر بازیکنان از لحاظ بدنی نیست، بنابراین او باید بیشتر تمرین کند. وعده و وعید در مورد درخشش یک بازیکن دشوار است ولی ما به او ایمان داریم و مثبت فکر می‌کنیم.»

تن‌هاخ در مورد اولین بازی فصل گفت: «در ابتدا باید بگویم که شما هرگز نمی‌توانید فصل‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید، اما من فکر می‌کنم که ما خیلی بهتر از فصل گذشته هستیم. در هر صورت هرگز نمی‌توان بازی‌ها را باهم مقایسه کرد. ما پیش فصل بسیار خوبی داشتیم، سطح آمادگی بدنی ما بسیار خوب است و روی فرم هستیم.»

تن‌هاخ ادامه داد: «ما بسیار مطمئن هستیم، اما می‌خواهم بگویم پیش‌فصل تعیین کننده نیست چون بازی‌ها دوستانه بودند. اگرچه من هرگز بازی‌ای را دوستانه نمی‌دانم، اما این بازی‌ها به منظور ارزیابی و آزمون روش‌های مختلف بود. در لیگ و برای گرفتن سه امتیاز به رویکردی متفاوت نیاز داریم. ما برای مبارزه آماده هستیم و تیم واقعاً پرانرژی است. پیش فصل خوبی داشتیم و به تیم خودم اطمینان دارم.»

1905525

تن‌هاخ در مورد وولوز گفت: «آنها هم تغییراتی داشته‌اند و ما نمی‌دانیم با چه سبکی برابر ما بازی خواهند کرد. ما باید به بازی خودمان نگاه کنیم و آماه باشیم. وولوز را به خوبی آنالیز کرده‌ایم ولی قبل از هر چیزی باید روی سبک بازی خودمان متمرکز شویم. درخشش و کسب پیروزی به خود ما بستگی دارد.»

وضعیت مصدومان: «مالاسیا با مصدومیت در تور آمریکا حضور داشت. ما 30 بازیکن در تور داشتیم که اغلب واقعاً آمادگی جسمانی خوبی داشتند و اتفاقی که برای آماد و کوبی رخ داد، ناامید کننده بود. مصدومیت‌ها قابل اجتناب نیستند، اما ما یک تیم قوی داریم و می‌توانیم یک ترکیب واقعا خوب را انتخاب کنیم. در دو بازی پیش رو تیم خوبی را روانه زمین خواهم کرد.»

1907957

آیا مگوایر در دسترس است؟ «بله، البته. ریکاوری مالاسیا مانند آماد و کوبی مدتی طول می‌کشد. انتظار داریم هویلوند نیز چند هفته بعد برگردد.»

عدم خرید هری کین: «ما می‌خواهیم خودمان را به چالش بکشیم و بهترین بازی‌ها را انجام دهیم. من فکر نمی‌کنم که باید وارد این بحث درباره اینکه چرا یونایتد کین را به خدمت نگرفت، شویم و نظری در مورد آن بدهیم. ما حرفه‌ای هستیم و همه چیز را به دقت زیر نظر داریم. تصمیمات ما یک شبه نیست و روی آن روزها فکر شده است و به ایده‌هایمان مطمئن هستیم.
اول از همه، ما یک مهاجم (هویلوند) را انتخاب کرده‌ایم و واقعاً از انتخاب خودمان راضی هستیم. کین یک مهاجم بزرگ و گل‌ساز است و جدای از آن، او همه شرایط و توانایی‌هایی که از یک مهاجم بزرگ انتظار دارید را در خودش دارد. غیبت او در لیگ برتر حس خواهد شد.»