به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دیروز فصل جدید لیگ برتر انگلیس با پیروزی منچسترسیتی مقابل برنلی افتتاح شد امروز بعد از ظهر شاهد پنج دیدار در هفته اول فصل جدید بودیم.

در کنار بازی نایب‌قهرمان فصل گذشته آرسنال مقابل ناتینگهام فارست که با پیروزی 2-1 توپچی‌ها به پایان رسید شاهد چهار بازی دیگر در هفته اول لیگ برتر بودیم.

پرگل‌ترین بازی دیدار برایتون و لوتون تاون بود. شاگردان دی‌زربی که در خانه خود میزبان تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر بودند موفق شدند لوتون تاون را 4-1 شکست بدهند. سولی مارچ در دقیقه 36 با ضربه سر اولین گل برایتون را به ثمر رساند. در دقیقه 71 ژوائو پدرو از روی نقطه پنالتی برای برایتون گلزنی کرد. در دقیقه 81 لوتون تاون صاحب یک پنالتی شد و توسط کارلتون موریس به گل رسید. شاگردان دی‌زربی در دقیقه 85 توسط سیمون آدینگرا به گل سوم رسیدند و در دقیقه 90+5 با گل ایوان فرگوسن بازی را با پیروزی 4-1 به پایان بردند.

1908699

در دیگر بازی امروز بورنموث در خانه میزبان وستهم بود. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در شروع نیمه دوم جرد بوون در دقیقه 51 برای وستهم گلزنی کرد. در دقیقه 82 بورنموث توسط دومینیک سولانکه به گل رسید تا از شکست در یک بازی خانگی بگریزد.

1908698

اورتون در گودیسون پارک میزبان فولام بود. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در دقیقه 73 بابی رید برای فولام گلزنی کرد تا اولین شکست خانگی فصل را به شاگردان شان دایش تحمیل کند.

1908700

شفیلد یونایتد هم در خانه‌اش میزبان کریستال پالاس بود. بعد از ناکامی دو تیم در باز کردن دروازه‌ها در نیمه اول اودسون ادوارد در دقیقه 49 نیمه دوم برای کریستال پالاس گلزنی کرد و بازی با نتیجه 1-0 به سود این تیم خاتمه یافت تا شاهد شکست خانگی شفیلد یونایتد باشیم.

1908696