به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا، قهرمان فصل گذشته لالیگا، فردا فصل جدید این لیگ را با یک بازی خارج از خانه آغاز کرده و به مصاف ختافه خواهد رفت.

شاگردان ژاوی در حالی تلاش برای دفاع از قهرمانی‌شان را آغاز می‌کنند که با مشکلاتی مثل ثبت بازیکنان‌شان مواجه شده‌اند. ژاوی در این باره گفت که خوش‌بین است و بارسا سعی می‌کند هر چه سریعتر قرارداد بازیکنان بیشتری را به ثبت برساند.

سرمربی بارسلونا در نشست خبری خود از ختافه به عنوان حریفی محترم یاد کرد و گفت بازی با این تیم برای بارسا همیشه دشوار خواهد بود. سرمربی بارسا گفت تیمش برای پیروزی به میدان رفته و قدرت و ریتم بازی‌اش را به حریف تحمیل خواهد کرد.

بازی با ختافه در اولین دیدار لالیگا
این برای ما شروع سختی است. سعی می‌کنیم قدرت خودمان و ریتم بازی‌مان را به حریف تحمیل کنیم. می‌خواهیم فصل را خوب شروع کنیم و این کار را خواهیم کرد.

مشکل بارسا برای ثبت کردن بازیکنانش
رئیس باشگاه و هیئت مدیره همه تلاش‌شان را می‌کنند. سعی ما این است که تا جای ممکن بازیکنان بیشتری را به سرعت ثبت کنیم تا آنها بتوانند هر چه زودتر برای بارسا به میدان بروند. این را به صراحت بگویم که خوشبین هستیم.

1908672

آنسو فاتی بالاخره در بارسا خواهد ماند یا رفتنی است؟
بازار تا 31 آگوست باز است و تا روز 1 سپتامبر دقیقا نمی‌دانیم چه کسانی خواهند ماند. من از آنسو فاتی راضی‌ام. او بخشی از میراث باشگاه است ولی قواعد بازار در نهایت سرنوشت همه را مشخص خواهد کرد. او بازیکنی است که در حال حاضر و در آینده می‌تواند به هر تیمی کمک کند.

با جدا شدن دمبله بارسا به جذب بازیکنان تهاجمی احساس نیاز می‌کند؟
ما در خط هافبک نیاز به تقویت داشتیم و با خرید گوندوگان تقویت شدیم. فرمین و لامین هم همینطور. عبده هم برگشته و ما در حال حاضر در فاز تهاجمی آلترناتیوهای زیادی داریم.

از عثمان دمبله عصبانی هستید؟
از وقتی من مربی بارسا هستم دمبله پسر خوبی بود. ما عثمان را دوست داشتیم و به او اعتماد داشتیم. عثمان از شرایطش در بارسا راضی بود ولی در نهایت اوضاع خوب پیش نرفت و همه چیز بد تمام شد.

ختافه گربه سیاره بارسلونا است؟
من دیروز صحبت‌های بوردالاس را گوش دادم. او درباره ما با احترام صحبت کرد و من با او موافقم. فوتبال تغییر کرده و حالا در هر بازی با دوئل‌های به مراتب بیشتر روبرو هستیم و بازی فیزیکی جزئی جدایی‌ناپذیر از فوتبال شده است. ولی دی‌ان‌ای ما تغییر نکرده. ختافه همیشه برای ما حریف سختی خواهد بود.