به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با یک امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی در رده دوم جدول قرار دارد و نبرد امروز در استادیوم اتحاد بهترین فرصت برای آنها برای رسیدن به صدر جدول است. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مصاحبه ای کوتاه پیش از شروع بازی مدعی شد تلاش بازیکنان این تیم این است که ستاره های سیتی را از دروازه آلیسون دور نگه دارند.

یورگن کلوپ گفت: "بهتر است فرصت طلب بوده و بتوانیم از معدود موقعیت های خود برای گلزنی استفاده کنیم، زیرا این ایده بازی ما در مسابقه امروز است. اگر بخواهیم از یک یا دو موقعیت خود برای گلزنی استفاده کنیم باید عملکرد درخشانی در زمین ارائه دهیم، زیرا سیتی نه تنها در مالکیت توپ فوق العاده قوی است، بلکه آنها کمترین گل را در لیگ برتر این فصل دریافت کرده اند. همچنین امیدوارم بتوانیم بازیکنان سیتی را از دروازه خود دور نگه داریم و حتی اگر فرصت طلب نباشیم هم باید بتوانیم در نهایت دروازه حریف را باز کنیم.

هر دو تیم باید دفاع کنند و هر دو تیم مالکیت توپ را در اختیار خواهند داشت. معمولا سیتی کمی بیشتر از ما مالک توپ خواهد بود، اما ما نیز می‌خواهیم میانگین خودمان را نیز افزایش دهیم. در کل فکر می‌کنم اتفاق جدیدی در میدان رخ نخواهد داد. در واقع تصور نمی کنم هیچ یک از دو تیم از سیستم جدیدی استفاده نخواهد کرد و ما باید سعی کنیم ایده خود را تحمیل کرده و در بالاترین سطح بازی کنیم."