گولیت می‌گوید تن هاخ باید در انگلستان انتظار شرایطی کاملا متفاوت با آژاکس را داشته باشد.

رود گولیت در مورد سختی‌های کار کردن در منچستریونایتد به اریک تن هاخ هشدار داده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از Ziggo Sport، گزارش معتبرترین خبرگزاری‌های دنیا نشان می‌دهد تا انتصاب تن هاخ به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد، فاصله اندکی باقی مانده است. در چنین شرایطی، گولیت در خصوص اظهار نظرهای مداوم بازیکنان پیشین شیاطین سرخ، به هموطنش هشدار داده است. 

این که آیا این تصمیم مناسبی است یا نه، بعدا مشخص می‌شود. آن‌ها می‌خواهند به سبک او بازی کنند ولی کار بسیار سخت است. آن‌ها امثال گری نویل، ریو فردیناند و پل اسکولز را در استودیو‌های تلویزیونی دارند. در آنجا به طور دائم روی تیم فشار وجود دارد و کار آسان نیست. او باید بداند که چه چیزی در انتظارش است؛ یک ماموریت بزرگ. همچنین باید به او فرصت بدهند ولی نمی‌دانم آیا در منچستریونایتد به کسی فرصت داده می‌شود یا نه. در آنجا بازیکنان پیشین تیم دائما صحبت می‌کنند. موارد زیادی پیرامون تیم وجود دارد که باید بتوانی آن‌ها را مدیریت کنی. من از موفقیت یک مربی هلندی در آنجا خوشحال می‌شوم چون اوضاع در اروپا خیلی خوب پیش نمی‌رود. 

گولیت در خصوص رالف رانگنیک، سرمربی موقت شیاطین سرخ هم گفت:

روی کار آوردن یک مربی موقت که در ادامه سرمربی جدید را انتخاب خواهد کرد، تصمیم عجیبی است. حالا قرار است او یک مشاور باشد؛ عجیب نیست؟