به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بازیکنانی مانند فابینیو و جوردن هندرسون را در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی از دست داد اما هنوز انتظارات هوادارانش را در جذب بازیکنان جدید برآورده نکرده است. 

آنها الکسیس مک آلیستر و دومینیک سوبوسلای را به خدمت گرفته‌اند اما ضعف این تیم در پستی مانند هافبک دفاعی باعث شده که هواداران بسیار نگران شرایط تیم‌شان در آستانه شروع فصل و نقل و انتقالات باشند. 

فن دایک در گفتگو با اکو درباره شرایط نقل و انتقالاتی لیورپول گفت:« مسئله این است که چه به جذب بازیکنی در پست خاص نیاز داشته باشیم یا نه، هر باشگاه بزرگی در حال حاضر به دنبال تقویت تیمش است و باید این موضوع را به درستی بررسی کنیم. 

1907207

چرا ما بازیکنان هم نباید به دنبال بهبود تیم باشیم؟ همه دوست داریم خریدهای باکیفیتی به تیم اضافه شوند و این کاری است که تا به حال انجام داده‌ایم. بنابراین باید به باشگاه اعتماد کنیم. من قطعا به باشگاه اعتماد دارم. آنها کارهای درستی در طول این سالیان انجام داده‌اند، بنابراین چرا نباید این اعتماد را داشته باشیم؟ 

ما برای این باشگاه بازی می‌کنیم و به این باشگاه برای اتخاذ تصمیم درست اعتماد داریم. باید صبور باشیم و ببینیم چه اتفاقی در طول چند هفته پیش رو رخ خواهد داد. اگر بخواهیم به شبکه‌های اجتماعی نگاه کنیم، نام لیورپول در کنار نام تقریبا تمامی هافبک‌های دنیا دیده می‌شود. همه این روزها مدیر ورزشی شده‌اند! بنابراین ما فقط باید صبور باشیم. باید حرفه‌ای رفتار کنیم. همانطور که گفتم، من به این باشگاه اعتماد داریم و این از هر چیزی مهم‌تر است.»