به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد نکونام بعد از تساوی بدون گل مقابل الغرافه قطر حالا دومین بازی شان را در برابر شباب الاهلی امارات برگزار کرده اند. تیم اماراتی که دو بازیکن ایرانی یعنی احمد نوراللهی و مهدی قایدی را در اختیار دارد، در این مسابقه از قایدی در لیست 20 نفره استفاده نکرده است. با این حال آنها بازی اولشان را مقابل آخال ترکمنستان با تساوی یک بر یک به پایان رساندند، حریف سرسختی محسوب می شوند.

گزارش زنده این مسابقه را از "ورزش سه" دنبال کنید:

هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا/یکشنبه 21 فروردین 1401/ ساعت 21:45
داور: ریوچی ساتو     کمک ها: هیروشی یاموچی و جان میهارا    داور چهارم: علی ردا

اخطار
توماس اولسن(47) ماجد حسن(59) از شباب الاهلی
وحید حیدریه(72) از فولاد

 ترکیب شباب الاهلی امارات:
ماجد ناصر
سلمان خمیس
ولید عباس
عزیزجون گانیف(70-عمر عبدالرحمن)
احمد نوراللهی
عبدالعزیز حسین هایکال
توماس اولسن
محمد جمعا عید
حریب عبدالله المعظمی
عبدالعزیز سنکور
ماجد حسن الاحمدی
 
سرمربی: مهدی علی

ترکیب فولاد ایران:
شهاب گردان
مهدی شیری
موسی کولیبالی
حمید بوحمدان
عارف آقاسی
وحید حیدریه
سینا مریدی(43-محمد آبشک)
علیرضا کوشکی
ساسان انصاری (46-ایبای گومز)
آرش رضاوند(77-محمدرضا خلعتبری)
لوسیانو پریرا(77 -محمدرضا عباسی)

سرمربی: جواد نکونام

دقایق حساس:
دقیقه 4: ارسال کرنر توسط بازیکنان فولاد با ضربه سر وحید حیدریه همراه شد و توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه عبور کرد.
دقیقه 13: ارسال خطرناک بازیکنان شباب الاهلی روی دروازه فولاد در غفلت بازیکنان فولاد به محمد عید رسید و شوت سر ضرب او به شکلی خطرناک از کنار دروازه به اوت رفت.
دقیقه 25: حمله برق آسای بازیکنان شباب الاهلی به مهاجم این تیم رسید ؛ ضربه او در لحظه آخر به بازیکنان فولاد برخورد کرد و به زمین برگشت.
دقیقه 31: ارسال بازیکنان فولاد روی دروازه شباب الاهلی بعد از چند ضربه روی سر حمید بوحمدان فرود آمد اما ضربه اش روی سقف دروازه تیم اماراتی نشست و راهی به دروازه نیافت.
دقیقه 2+45: سانتر شیری روی دروازه شباب الاهلی به آرش رضاوند رسید. ضربه این بازیکن به زیر توپ زده شد و راهی اوت شد.
دقیقه 55: لوسیانو پریرا روی ارسال حمید بوحمدان داخل محوطه جریمه ضربه سر زیبایی را به توپ زد که با بدشانسی توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه به اوت رفت.
دقیقه 57: در شلوغی محوطه جریمه روی یک ارسال اولسن با ضربه سر دروازه فولاد را تهدید کرد اما شهاب گردان درازکش توپ را مال خود کرد.
دقیقه 57: حریب عبدالله بازیکن تیم شباب الاهلی در محوطه جریمه فولاد سرنگون شد و در حالی که اعضای تیم امارات اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور از این صحنه عبور کرد و رای به ادامه بازی داد.
دقیقه 66: در شلوغی محوطه جریمه شباب الاهلی توپ برای سرزنی بوحمدان مهیا شد اما ضربه این بازیکن را ماجد ناصر در اختیار گرفت.

*حواشی:
*جواد نکونام و مهدی علی سرمربیان دو تیم قبل از شروع بازی خوش و بش گرمی با هم داشتند.
*احمد نوراللهی هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی قبل از شروع مسابقه به سمت نیمکت نشینان فولاد رفت و با آنها برخورد صمیمانه ای داشت.
*مهدی قایدی مهاجم ایرانی شباب الاهلی که در لیست 20 نفره تیمش در بازی امشب حضور ندارد، با حضور در استادیوم با اعضای تیم فولاد دیدار و گفت و گو کرد.
 *در دقیقه 43 سینا مریدی بازیکن فولاد از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شد تا اولین تعویض جواد نکونام اجباری باشد.
*در دقیقه 60 مسابقه علیرضا کوشکی با بازیکن شباب الاهلی امارات برخورد سختی از ناحیه صورت داشت و داور بازی را متوقف کرد. خوشبختانه در این صحنه مصدومیت شدیدی برای دو بازیکن پیش نیامد.
*در دقیقه 78 شهاب گردان دچار مصدومیت از ناحیه مچ دست شد و روی زمین افتاد اما او مشکل خاصی نداشت و بعد از ثانیه هایی از روی زمین بلند شد.