سرمربی بارسلونا از دو بازیکنی می گوید که تفاوت ها را در جریان پیروزی برابر لوانته رقم زدند. 

ژاوی از نمایش بارسلونا مقابل لوانته رضایت کامل ندارد اما از نتیجه راضی است.

طرفداری | بارسلونا در جریان دیداری جذاب و پرهیجان از هفته سی و یکم لالیگا، میزبانش لوانته را با نتیجه 3-2 از پیش رو برداشت. ژاوی، سرمربی بارسلونا در مصاحبه پس از بازی در خصوص عملکرد گاها قوی و گاها ضعیف تیمش طی این دیدار، مطالبی را عنوان کرد. 

نمی توانیم به بازی ای که ارائه دادیم لقب فوق العاده بدهیم اما خیلی خوب رقابت کردیم و سه امتیاز مهم گرفتیم. در بازی امروز، تراشتگن و لوک دی یونگ تفاوت ها را رقم زدند. باید کیفیت بازی مان را بالا ببریم اما همین حالا هم خیلی خوب رقابت می کنیم؛ درون تیم ذهنیت برنده وجود دارد و همچنین ایمان داشتن تا آخرین لحظات. ما با داشتن لوک، یک سلاح شگفت انگیز در اختیار داریم. او به خوبی از نقش و توانایی هایش آگاهی دارد و برایش بسیار خوشحالم. امروز نشان دادیم که آمادگی رقابت کردن را داریم، حتی در بازی هایی که عملکردمان فوق العاده نیست. برای بازیکنانم خوشحالم.

لوانته مستحق حضور در منطقه سقوط نیست چون آنها واقعا خوب بازی می کنند؛ تیمی هستند که ویارئال  و اتلتیکو مادرید را شکست داده اند. خوزه لوئیس مورالس؟ یک سردرد واقعی! یک فوتبالیست بزرگ و کسی که توانایی ایجاد تفاوت ها میان دو تیم را دارد. او کار را برای ما بسیار دشوار ساخت.

تعویض های ما موثر واقع شدند اما فراموش نکنید که فرنکی و نیکو نیز از خودشان تلاش خیلی خوبی به اجرا گذاشتند. کلید پیروزی در این دیدار، ایمان داشتن به موفقیت تا آخرین لحظه بود، یادتان باشد که بازیکنان نمی توانند همیشه یک عملکرد کامل و بی نقص داشته باشند. وابستگی تیم به پدری؟ نمی توانم این حرف را بزنم، پدری یک بازیکن استثنایی است که توانایی رقم زدن تفاوت ها را دارد. امروز گاوی خیلی به ما کمک کرد. همیشه به بازیکنان می گوییم که آماده کمک کردن به تیم باشند، چه در ترکیب باشند و چه نباشند.

فتح لالیگا بسیار دشوار است چون رئال مادرید امتیاز از دست نمی دهد، اما به رقابت در کورس قهرمانی ادامه می دهیم. سه پنالتی برای لوانته؟ نمی دانم، باید دوباره آن صحنه ها را تماشا کنم.