به گزارش "ورزش سه"، مهدی سلیمی مدیر تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر در واکنش به گلایه پاکو خمس از وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان و انتقادات محمدحسین میثاقی نسبت به این مسئله عنوان کرد: ما در هفته اول به مصاف تراکتور که یک تیم قدرتمند با داشتن یک مربی صاحب سبک است، رفتیم و با ارائه یک بازی خوب و بسیار چشم نواز توانستیم نتیجه لازم را گرفتیم.

او ادامه داد: اما این مسابقه چند نکته منفی و مثبت داشت که یکی از آنها بحث چمن بود. قبول داریم چمن ورزشگاه نقش جهان الان وضعیت خوبی ندارد. آن زمان که چمن تعبیه شده یک سری ایرادها از نظر زیرساخت و انتخاب نوع چمن داشته است. این چمن ورزشگاه نقش جهان سردسیر است و مشکلاتی دارد که هر چقدر با متدهای مختلف آن را نگهداری کنیم، نسبت به گرما حساسیت دارد و دچار مشکل می شود.

ویدئو: 307783

مدیر تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه پارسال هم این مشکل برای چمن ورزشگاه نقش جهان وجود داشت، ابراز کرد: هر چقدر از فصل گرما می گذرد، وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان بهتر می‌شود و در پاییز به شرایط مطلوب می رسد. ما ایراد این چمن را می‌دانیم و یک تیم تخصصی فنی را برای رسیدگی به آن گذاشتیم.

سلیمی تصریح کرد: خرید چمن با کیفیت و هیبریدی را در طرح مطالعاتی مدنظر داریم، اما به محض اینکه بتوانیم به زمان مناسب و تعطیلی برسیم، نسبت به تعویض این چمن اقدام خواهیم کرد.

ویدئو: 307784

او تاکید کرد: چمن فعلی در فصل سرد بسیار با کیفیتی است ولی در صورت داشتن فرصت، بلافاصله چمن را تعویض می‌کنیم. این چمن در تیر و مرداد چنین وضعیتی دارد ولی ما فکر می‌کردیم با مراقبت ویژه می‌توانیم این دو ماه را بگذرانیم که این اتفاق نیفتاد ولی در آینده حتما یک فکری خواهیم کرد.