به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ توهین های نژادپرستانه علیه ماتیس تل در فضای مجازی پس از شکست 3-0 در سوپرجام آلمان برابر لایپزیش را محکوم کرد. بایرن سنگین باخت و بازیکنانی مثل تل شدیدا مورد انتقاد قرار گرفتند. 

توهین های نژادپرستانه ای هم نثار این ستاره فرانسوی شد. با از دست دادن چند موقعیت گلزنی واضح که می توانست روند مسابقه را تغییر دهد، بهانه ای به دست برخی از هواداران بایرن افتاد تا به او توهین کنند.

1743753

 پس از بازی، نظراتی ظاهر شد که از تل خواسته شده بود باشگاه را ترک کند که همراه با توهین های نژادپرستانه و شکلک های میمون بود. در همین حال، بسیاری از نظرات اینچنینی حذف شده است.

باشگاه آلمانی در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد: «کسی که چنین نظرات نژادپرستانه و زننده ای می نویسد، طرفدار بایرن نیست. ماتیس، ما با تو هستیم و تو از حمایت ما برخورداری.»

تل که 18 سال سن دارد و یکی از بازیکنان آینده دار بایرن است. او دردفاع از خود گفت: «آنها به هیچ چیز دست نخواهند یافت و روی کسی تأثیر نخواهند گذاشت. من اینجا هستم تا رشد کنم و هر روز چیز جدیدی یاد می گیرم. قدردان خانواده ام هستم که تحت هر شرایطی از من حمایت می کنند.»