به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی منچستریونایتد مقابل ولورهمپتون، در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، در حالی که تا دقیقا 96 منچستر 1-0 از حریف خود پیش بود، روی یک سانتر، آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد برای مشت کردن توپ ازدروازه خارج شد ولی در محاسبات خود اشتباه کرد و بجای توپ، مشتش را به سر ساشا کالادزیچ، بازیکن ولوز کوبید. این اتفاق در مقابل چشمان داور این دیدار و تیم وی ای آر رخ داد اما در کمال ناباوری هیچ پنالتی برای ولورهمپتون گرفته نشد.

بعدا از این بازی اعتراض‌های زیادی به عملکرد ضعیف تیم داوری شد و به همین علت اتفاقات این بازی دوباره بررسی شدند. بعد از انجام این بررسی‌ها، سایمون هوپر، داور این بازی به همراه مایکل سیلزبری و ریچارد وست، کمک داوران ویدیویی این بازی، همگی از قضاوت در هفته بعد رقابت‌های لیگ برتر انگلیس محروم شدند.

1909985

گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون به شدت به عملکرد داوری در این بازی اعتراض داشت و به همین علت در دقیقه 97 بازی از داور این دیدار کارت زرد گرفت. هرچند این مربی در ادامه اظهار کرد که جان ماس، رئیس کمیته داوران به طور رسمی از او عذرخواهی کرده است و اعتراف کرده است که یک پنالتی آشکار برای تیمش در مقابل منچستریونایتد گرفته نشده است.
حال اونیل و تیمش در حالی که به خاطر اشتباه داوری، امتیاز مهمی را در آغاز رقابت‌های لیگ برتر از دست داده‌اند، باید در هفته دوم در خانه به مصاف برایتون بروند و امیدوار باشند که داوران در هفته‌های آینده کم اشتباه‌تر عمل کنند.