به گزارش "ورزش سه"، آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، معتقد است که سایمون هوپر و VAR به درستی شب گذشته در اولدترافورد یک پنالتی را برای ولورهمپتون اعلام نکردند.

یونایتد در اولین بازی‌اش در هفته اول لیگ برتر انگلیس به مصاف ولورهمپتون رفت و با گل رافائل واران به برتری 1-0 دست پیدا کرد.

در آخرین دقیقه از وقت‌های اضافه برخورد آندره اونانا با ساشا کالادزیچ پنالتی به نظر می‌رسید اما داور اعتقادی به خطا نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، با عصبانیت گفت که اونانا سعی کرده سر مهاجم تیمش را از تنش جدا کند و مدعی شد که جان ماس، رئیس داوران لیگ برتر، پس از بازی از او به خاطر تصمیم داور این بازی عذرخواهی کرد.

1910013

اما اونانا در پاسخ به این سوال که آیا این برخورد یک پنالتی بود یا نه، گفت:"نه، دروازه‌بان‌ها تصمیم می‌گیرند، گاهی اوقات شما درست تصمیم می‌گیرید، گاهی اوقات نه. من تصمیم گرفتم و مسئول همه چیز هستم. برای من این صحنه فقط برخورد بین دو مرد بزرگ بود و هیچ اتفاقی نیفتاد. برای ما مهم‌ترین چیز برد بود و برای پیروزی خوشحالم. البته مطمئن بودم که پنالتی اعلام نمی‌شود."

اونانا پس از انتقال تابستانی خود از اینترمیلان، اولین بازی‌اش در لیگ برتر را انجام داد. او اصرار دارد که به جای اینکه دفاع یونایتد بازی‌اش را تغییر دهد، با شرایط تیم جدیدش سازگار شده است.

اونانا گفت:"فکر می‌کنم با برخی از بهترین مدافعان جهان بازی می‌کنم، بازی برای منچستریونایتد کار آسانی نیست. فکر می‌کنم من کسی هستم که باید خود را تطبیق دهم چون یونایتد باشگاه بسیار بزرگی است و افتخار می‌کنم که می‌توانم در اینجا بازی کنم. به بازی در کنار این مدافعان افتخار می‌کنم و اگر چیزی قرار باشد تغییر کند، فکر می‌کنم ما این کار را انجام خواهیم داد. در حال حاضر همه چیز درست پیش می‌رود و ما فقط باید همینطور به کار خود ادامه دهیم و فکر می‌کنم تا پایان فصل خوب می‌شود."