به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا امروز در گزارشی مدعی شد مذاکراتی بین بارسا و النصر عربستان آغاز شده که هدف آن انتقال اندرسون تالیسکا، هافبک برزیلی النصر، به بلوگرانا است.

رسانه‌های عربستان هم این خبر را تایید کرده‌اند و می‌گویند در واقع این النصر بوده که تالیسکا را به بارسا پیشنهاد کرده است. پیشنهادی که با استقبال ژاوی مواجه شده است.

1910063

در گزارش اسپورت اشاره شده که با وجود اینکه تالیسکا در النصر آمار خارق‌العاده‌ای دارد و بین هواداران بسیار محبوب است، اما باشگاه عربستانی با خریدهای بزرگی که از میانه فصل گذشته و تابستان امسال داشته از نظر مالی با مشکلاتی مواجه است و به عنوان یک راه‌حل تصمیم گرفته تالیسکا را واگذار کند.

جالب اینجاست که اخیرا با مطرح شدن شایعات درباره قصد النصر برای واگذاری تالیسکا این ستاره برزیلی بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت قصدی برای جدایی ندارد و در النصر می‌ماند. در آن زمان شایعات حول محور بازگشت او به سوپرلیگ ترکیه می‌گشت. تالیسکا در اینستاگرام با رد کردن این شایعات گفته بود: "من با النصر قراردادی 3 ساله امضا کرده‌ام و قصدی برای جدایی ندارم. هدف من در حال حاضر فتح جام‌هاست".

1910064

در گزارش امروز روزنامه اسپانیایی اشاره شده که با قطع امید بارسا از جذب نیمار و قطعی شدن انتقال او به الهلال و همچنین عدم تمایل مدیران بارسا به انتقال ژوائو فلیکس از اتلتیکو مادرید، آنها حالا پیشنهاد النصر برای تالیسکا را پسندیده‌اند و مذاکرات دو طرف به مراحل پیشرفته رسیده است.