به گزارش "ورزش سه"، این روزها، یک ترس مشترک بین تمام بازیکنان شاغل در لیگ فرانسه وجود دارد: سرقت از منزل شخصی، به خصوص در زمان حضور این بازیکنان در تمرینات یا بازی‌ها.

سرقت‌های سریالی از منزل شخصی بازیکنان مدت‌هاست تیتر یک اخبار کشور فرانسه است. در طول این سرقت‌ها حتی سارقان ترسی از حضور صاحب خانه هم ندارند، به طوری که در زمان حضور جیانلوئیجی دوناروما و نامزدش در خانه، سارقان در حضور او به منزلش دستبرد زدند و این فشار روحی زیادی را به نامزد این بازیکن وارد کرد.

آن طور که مشخص است هدف اصلی این سرقت‌های سریالی، بازیکنان فوتبال هستند. سارقان اکثرا در زمان حضور بازیکنان در تمرینات و یا در هنگام مسابقات، وارد خانه آن‌ها شده و اقدام به سرقت اشیای قیمتی و پول می‌کنند.

پلیس فرانسه برای جلوگیری از این سرقت‌ها اقدام کرده است و شب گذشته توانستند یکی از این عملیات‌ها را خنثی کنند. 

1910260

پلیس به یک خودرو در حوالی خانه یویان دراکسلر، بازیکن آلمانی پاری‌سن‌ژرمن شک کرد. به نظر می‌رسید که سرنشینان این خودرو در حال بررسی منطقه بودند تا در زمان مناسب وارد خانه این بازیکن شوند. پلیس دو سرنشین این خودرو را در نزدیکی خانه این بازیکن در منطقه سنت کلود متوقف کرد و سپس آنها را بازداشت کرد. افسران در داخل این ماشین وسایلی مانند دستکش، کلاه و کروات پلاستیکی پیدا کردند.

همچنین کمی بعد از آن نیز پلیس یک خودروی دیگر با 5 سرنشین را توقیف کرد که وسایلی مشابه با خودروی اول نیز در آن وجود داشت.

هر هفت نفر به اتهام برنامه‌ریزی برای سرقت بازداشت شدند و به زودی برای بررسی جرم در دادگاه حاضر خواهند شد.