به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی که یک بر صفر از نساجی در خانه خود عقب بود، در نیمه دوم با ارائه فوتبالی زیبا توانست گل تساوی را بزند. نارنجی پوشان که نیمه اول بدی را سپری کرده بودند، در نیمه دوم جبران مافات و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما عایدی آنها به غیر از یک گل نبود.

نکته مهمی که در ترکیب مس رفسنجان مقابل نساجی به چشم آمد، غیبت سجاد شهباززاده بود؛ مهاجم باتجربه تیم ساکت الهامی که در بازی با هوادار در هفته اول از زمین اخراج شده بود، نتوانست در بازی اخیر تیم خود را همراهی کند.

شهباززاده باوجود محرومیت از هفته دوم در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان حضور داشت و علاوه بر تمرین اختصاصی با توجه به تجربه بالای خود توصیه هایی را در مواقع خاص به هم تیمی هایش انجام داد.

1911008
در روزی که مس رفسنجان موقعیت های پرشماری را از دست داد، شهباززاده به صورت اختصاصی در ورزشگاه تمرین کرد و افسوس محرومیت و غیبت در زمین را خورد.

حسرت بزرگی آقای گل سابق لیگ برتر اما جایی بود که مهاجمان مس موقعیت‌های پرشماری را در نیمه دوم هدر دادند و او که از روی سکوها بازی را تماشا می‌کرد، مشخصا دوست داشت در زمین بود تا شاید یکی از فرصت‌ها را به گل تبدیل می کرد و زمینه ساز برتری مس رفسنجان می شد.

بی شک شهباززاده به عنوان یک بازیکن باتجربه انگیزه زیادی دارد تا در ادامه فصل در ترکیب مس رفسنجان نمایش خوبی داشته باشد و ضمن جبران اتفاقات سال گذشته بار دیگر توانایی های فنی خود را به اثبات برساند.