به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته کار بارسا برای ثبت هفتمین برد متوالی در لالیگا گره خورده بود. آبی اناری ها تا دقیقه 92 برابر میزبان شان لوانته 2-2 متوقف شده بودند که روی سانتر از چپ جوردی آلبا و ضربه سر تمام کننده لوک دیانگ توانستند پیروز از زمین خارج شوند. بارسا دیداری که در آن سه پنالتی بر علیه اش اعلام شده بود را 2-3 برد و همچنان کورسوی امیدش برای قهرمانی حفظ شد.

 

این ششمین گل دیانگ برای بارسا در لالیگا بود و جالب اینکه این بازیکن که قرضی از سویا برای باشگاه کاتالان بازی می کند، مقطعی در نوکمپ هو شد و قرار بود زمستان بارسا را ترک کند ولی با اصرار ژاوی ماندنی شد، در سال جدید میلادی گل های حساسی هم به ثمر رسانده است. 4 گل دیانگ برای بارسا 6 امتیاز را به ارمغان آورده است. 

بارسا با تک گل دیانگ در زمین مایورکا پیروز شد. او گل تساوی را به گرنادا زد و برابر اسپانیول در دقیقه 90 توانست کار را به تساوی کشانده و یک امتیاز برای بارسا کسب کند. گل دقیقه 92 دیشب او نیز بارسا را از یک امتیاز به سه امتیاز رساند. 

 

دیانگ که به تازگی از بند کووید19 رها شده و تنها دو روز پیش به تمرینات برگشته بود، مزد شجاعت و جسارت خود را گرفت و ثابت کرد اعتماد ژاوی به او بیهوده نبود. بازیکنی که در دقایق پایانی به میدان رفت و گل پیروزی بخش را زد. ژاوی نیز در نشست خبری پس از بازی به تمجید از دیانگ پرداخت و او را یک حرفه ای به تمام معنا خواند.