نتایج رقم خورده در پایان فصل گذشته به ویژه در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بیست و دوم زمینه ساز حمله شدید هواداران استقلال به دروازه‌بان تیمشان شد.

طرفداران استقلال پس از شکست این تیم در دو بازی متوالی در دور برگشت دربی و فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس حملات شدیدی را علیه دروازه‌بان تیمشان به راه انداختند. حملاتی که خیلی‌ها معتقد بودند پس از آن شاید حسین حسینی دروازه‌بانی را ببوسد و دیگر در فوتبال نماند اما حسین حسینی از یک حادثه تلخ یک اتفاق شیرین به وجود آورد.

به محض فروکش کردن انتقادات هواداران، حسین حسینی با انتشار تصاویری از تمرینات اختصاصی اش با پیراهن تیم استقلال عشق و علاقه‌اش به این تیم را به بار دیگر به معرض دید هواداران استقلال گذاشت.

شوک شدیدی که هواداران استقلال به حسین حسینی دادند او را به این فکر انداخت تا در جلسه‌ای خصوصی با جواد نکونام حتی قید دستمزد آنچنانی را بزند و برای اثبات علاقمندی اش به استقلال همچنین شایستگی‌هایش برای اینکه بی‌دلیل به جام جهانی نرفته کنار استقلال ماند تا حالا در دیدار دوم مقابل ملوان با مهار یک پنالتی مهم، بار دیگر چشم و چراغ هواداران استقلال شود.

دروازه‌بان و کاپیتان استقلال در بازی مقابل ملوان علاوه بر اینکه تیمش را در بازی نگه داشت کاری کرد تا استقلال روحیه بالایی برای مصاف مقابل سپاهان بگیرد. تیمی که در هفته دوم برنده شد از کورس رقابت با پرسپولیس و سپاهان عقب نماند تا همچنان جزو سه تیم ۶ امتیازی باقی بماند.

قطعاً حسین حسینی و خانواده‌اش اگر از هواداران استقلال دلخوری کوچکی هم داشتند حالا با بازگشت به روزهای اوج متوجه می‌شوند که شاید این بازگشت پرفروغ به خاطر شوک شدید ناشی از انتقاد هواداران بوده باشد.