پرسپولیس در تبریز دست نیافتنی‌تر شد و در آستانه ثبت یک رکورد تازه قرار گرفت

پرسپولیس در سال 1402 آمار ۱۰۰ درصد برد را از خود به جای گذاشته است.

به گزارش طرفداری، شاگردان یحیی گل محمدی پس از شکست در هفته بیست و سوم لیگ برتر بیست و دوم در تاریخ بیستم اسفند ماه سال گذشته همه دیدارهای خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را تا امروز با برد پشت سر گذاشته‌اند.

پس از روزی که پرسپولیس در استادیوم آزادی، در هفته بیست و سوم لیگ قبل و در آخرین بازی خود در سال 1401 با نتیجه یک بر صفر و تک گل محمد کریمی بازیکن تیم سپاهان مقابل حریف اصفهانی در استادیوم آزادی باخت این تیم از هفته بیست و چهارم لیگ برتر گذشته یعنی یازدهم فروردین سال جاری تا به امروز همه مسابقاتش را با برد پشت سر گذاشته است.

پرسپولیس از تاریخ ۱۱ فروردین و دیدار مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر به ترتیب تیم‌های ملوان بندر انزلی، مس کرمان، استقلال تهران، پیکان، گل گهر سیرجان و نساجی مازندران در چارچوب لیگ برتر گذشته، همچنین آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز در فصل جاری لیگ برتر را شکست داد تا به 9 برد پیاپی در لیگ برتر دست پیدا کند.

پیش از این پرسپولیس در فصل ۸۵-۸۶ و ۸۶-۸۷ توانسته بودند ۹ برد پیاپی را ثبت کند و همچنین تیم سپاهان در سال ۹۳-۹۴ و ۹۴-۹۵ به چنین آماری رسیده بود. حال اگر پرسپولیس بتواند بازی بعدی خود یعنی ذوب آهن را هم ببرد به آمار ۱۰ برد پیاپی در لیگ برتر می رسد و رکورد فوق العاده ای برای یحیی گل محمدی خواهد بود.