مدافع کناری لیورپول می گوید شاید سرنوشت قهرمانی در دیدار هفته آخر مشخص شود.

ترنت الکساندر آرنولد معتقد است هنوز راه زیادی تا مشخص شدن قهرمان لیگ برتر باقی مانده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، شب گذشته لیورپول در حالی مقابل منچسترسیتی صف آرایی کرد که یک امتیاز از حریف خود کمتر داشت. این دیدار در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید تا این اختلاف امتیازی همچنان باقی بماند. بعد از این بازی، ترنت الکساندر آرنولد با اشاره به ناراحتی بابت کسب نکردن سه امتیاز این دیدار گفت که هنوز اتفاقات زیادی در بازی های باقی مانده می تواند رخ دهد. او در این باره گفت:

می خواهیم در هر مسابقه ای که حضور داریم برنده شویم و فرقی ندارد حریفمان چه کسی باشد. اگر نگویم بهترین، مقابل یکی از بهترین تیم های حال حاضر دنیا بازی کردیم و همین که بابت پیروز نشدن در این دیدار ناراحت هستیم، خودش گویای مسائل زیادی است. به نظرم شکست نخوردن در این دیدار برایمان اهمیت زیادی داشت. هنوز در جایگاه خوبی هستیم و همه چیز در دست خودمان است. فکر کنم چند سال پیش هم همین اتفاق افتاد. آنها روند خوبی داشتند و ما نتوانستیم کار را تمام کنیم. امیدوارم این بار آنها چند امتیاز به خاطر ما از دست بدهند.

مدافع انگلیسی در ادامه گفت:

هنوز 7 بازی باقی مانده است و فکر می کنم هر هفته یک نتیجه تعجب آور در لیگ برتر رقم می خورد. به همین خاطر امیدواریم که هیچ یک از این نتایج تعجب آور شامل حال ما نشود و امیدوارم گریبان منچسترسیتی را بگیرد. 7 بازی باقی مانده و اتفاقات زیادی ممکن است به وقوع بیافتد. کسی چه می داند چه می شود؟ امیدوارم نبرد قهرمانی را جذاب کنیم و در کورس بمانیم. کسی چه می داند؟ شاید کار به روز آخر بکشد و امیدوارم در هفته آخر در جایگاه خوبی باشیم.