بدون شک یکی از بهترین‌های استقلال در این فصل آرتور کوین یامگا بوده است. وینگر فرانسوی استقلال تا اینجای فصل ۱۰ گل به ثمر رسانده و نقش پررنگی در صدرنشینی آبی‌ها داشته است. طی روزهای اخیر و با داغ شدن شایعات نقل و انتقالات برای فصل بعد، شایعه شد یامگا با پیشنهاد یک تیم متمول صنعتی برای سال آینده مواجه شد و این تیم قصد دارد ستاره این فصل استقلال را به خدمت بگیرد.

این باشگاه پولدار پیشنهاد سنگینی به یامگا ارائه کرده و امیدوار است بتواند این ستاره را جذب کند. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد، یامگا یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و این بازیکن بدون اجازه باشگاه استقلال و گرفتن رضایتنامه نمی‌تواند راهی تیم دیگری شود.

از طرفی خود یامگا هم دوست دارد در استقلال باقی بماند و از زندگی در تهران راضی است. به این ترتیب این بازیکن فصل آینده هم در جمع آبی‌ها باقی می‌ماند و خبری از جدایی این بازیکن نیست. فرهاد مجیدی هم اعتقاد زیادی به آرتور دارد و تحت هیچ شرایطی حاضر نیست ستاره اصلی تیمش را از دست بدهد.

گفتنی است، یامگا با عملکرد درخشانش در این فصل محبوبیت زیادی بین هواداران استقلال بدست آورده و استقلالی‌ها اصلا دوست ندارند این بازیکن را با پیراهن تیم دیگری در لیگ برتر ببینند.