به گزارش ورزش سه، آلومینیوم اراک بعد از شکست یک، صفر برابر پرسپولیس در تهران، در هفته دوم توانست با یک گل استقلال خوزستان را شکست داده و به اولین سه امتیاز فصل دست پیدا کند. 

بهروز نوروزی فر مدافع تیم آلومینیوم یکی از بهترین های تیمش در این بازی بود و توانست با عملکردش در ساختار دفاعی به بسته نگه داشتن دروازه ایرالکو و ثبت این پیروزی کمک کند. او درباره عملکرد تیمش در لیگ بیست و سوم گفت":دو بازی انجام دادیم و سعی کردیم کم‌ترین موقعیت را به حریفان مان بدهیم و فکر می کنم عملکرد خوبی داشتیم و انشاالله روز به روز هماهنگ تر می‌شویم. " 
او در ادامه گفت:" با توجه به این که ما هفته قبل مقابل تیم پرسپولیس امتیاز نگرفته بودیم در صورتی که به نظر من حق مان حداقل امتیاز بود، بازی با خوزستان برای ما اهمیت زیادی داشت و همدل شده بودیم که این بازی را ببریم. خداراشکر این اتفاق افتاد و توانستیم تیم خوب استقلال را که واقعا تیم با انگیزه ای بود شکست دهیم." 
مدافع 29 ساله که این فصل همراه مجتبی حسینی از پیکان به آلومینیوم اراک پیوسته در این باره گفت:" آقای حسینی به من همیشه لطف داشته است. امسال هم نسبت به شناختی که از من و از چند تا از بچه هایی که پیکان بودیم داشت به ما اعتماد کرد. امیدوارم بتوانیم جواب اعتماد ایشان و باشگاه آلومینیوم را به بهترین شکل بدهیم.
او در خصوص اهداف شان برای امسال نیز گفت:" آلومینیوم در چند سالی که در لیگ برتر بوده هر سال پیشرفت داشته و امسال هم سعی می کنیم با نتایجی که می گیریم رتبه خوبی را در جدول به دست بیاوریم و جزء تیم های بالای جدول باشیم. می خواهم از هواداران آلومینیوم تشکر کنم که در اولین بازی خانگی ما را سورپرایز کردند. امیدوارم همیشه آن ها را کنار خودمان داشته باشیم هم آقایان و هم خانم ها سنگ تمام گذاشتند."