به گزارش "ورزش سه"، فیلمی پس از شکست 1-0 منچستریونایتد در استادیوم گودیسون پارک در روز شنبه، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که نشان می‌داد رونالدو هنگامی‌که به سمت تونل می‌رود، گوشی یکی از هواداران را به زمین پرتاب کرده و البته باعث آسیب زدن به دست او نیز می‌شود. در ادامه سارا کلی، مادر این هوادار 14 ساله مدعی شد فرزندش به اوتیسم مبتلا بوده و بعد از این حادثه از نظر روحی شرایط دشواری پیدا کرده است. کریستیانو رونالدو بلافاصله بعد از این اتفاق پیامی در صفحه رسمی خود منتشر کرده و ضمن عذرخواهی از این هوادار، او را برای تماشای یکی از مسابقات منچستریونایتد به استادیوم اولدترافورد دعوت کرد.

به نظر می‌رسد باشگاه منچستریونایتد پیام عذرخواهی فوق ستاره پرتغالی را شبکه‌های اجتماعی پذیرفته و دیگر در مورد این حادثه تحقیق نمی‌کند. اما علی‌رغم اینکه باشگاه تحقیقات خود را متوقف کرده، پلیس مرسی ساید در حال بررسی این حادثه بوده و برای کسب اطلاعات بیشتر از مدیران استادیوم گودیسون پارک درخواست بازبینی تصاویر را کرده است.

ممکن است جرائمی برای کریستیانو رونالدو از سوی پلیس و البته اتحادیه فوتبال لیگ برتر در نظر گرفته شود. ستاره پرتغالی تصور می‌کرد این هوادار نوجوان قصد دارد دوربین موبایل خود را به صورت او نزدیک کند، اما سارا کلی مدعی شد فرزندش تنها می‌خواسته از پای زخمی و مصدوم کریستیانو رونالدو عکس بگیرد و قصدی مبنی بر مزاحمت برای این ستاره پرتغالی نداشته است.