محتوای دعوای شدید میان کیلیان ام باپه و ناصر الخلیفی فاش شد

طرفداری | پس از درگیری‌ها و کش‌وقوس‌های فراوان که منجر شد مدیران پاری سن ژرمن، کیلیان ام باپه را به‌طور کامل از تیم‌شان کنار بگذارند، سرانجام دو طرف مدتی پیش تا حدی اختلافات میان خود را حل کردند تا این ستاره فرانسوی به تیم بازگردد و شب گذشته در بازی مقابل تولوز به میدان برود.

با این حال هنوز مشخص نیست که ام باپه در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت و آینده او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در این شرایط، نشریه اکیپ به تازگی محتوای گفت‌وگوی جنجالی بین ام باپه و ناصر الخلیفی رئیس این باشگاه فرانسوی را منتشر کرده است.

طبق اطلاعاتی که اکیپ به آن‌ها دست یافته، حدود دو هفته پیش در جلسه‌ای که میان کیلیان ام باپه و ناصر الخلیفی برگزار شد، رئیس پاری سن ژرمن او را تهدید کرده بود اگر بخواهد سال آینده به صورت رایگان از پاری سن ژرمن جدا شود، در کل فصل نیمکت‌نشینش خواهند کرد. الخلیفی در این ملاقات به ام باپه گفت:

حالا می‌بینی! تو دیگر بازی نخواهی کرد و ما تسلیم نمی‌شویم.

اما ام باپه نیز که گویا چندان تحت تاثیر این تهدید الخلیفی قرار نگرفته بود در جواب به او گفته:

می‌بینم؟ چه چیزی را می‌بینم؟ تو تنها رئیسی خواهی بود که مرا مجبور به بازی کردن، نمی‌کند! 

  • بیش‌تر بخوانید: کیلیان ام باپه در روزهای پایانی پنجره تابستانی به رئال مادرید می‌پیوندد / شایعه روز

این نشریه فرانسوی در ادامه گزارش خود اضافه می‌کند با بازگشت ام باپه به تیم و اضافه شدنش به تمرینات، دو طرف به شکلی رفتار کردند که انگار اصلاً چنین ملاقاتی با یکدیگر نداشته‌اند. همچنین در بازی مقابل تولوز که با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید، ام باپه تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.