به گزارش "ورزش سه" رضا عنایتی که میهمان ویژه برنامه فوتبالی «یازده» در این هفته بود، در بخشی از برنامه میزگردی را با حضور مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان، خداداد عزیزی و علی کریمی شکل داد و درباره مشکلات تیم فوتبال شهر خودرو و در مجموع عدم حمایت مسئولان استانی و شهری از تیم‌های مشهدی صحبت کرد.

 

عنایتی که خود در تیم هوادار سابقه مالک-سرمربی را دارد، از پیشنهاد مدیران مشهدی در فصل گذشته پرده‌برداری کرد و گفت: سال گذشته من با قاطعیت می‌گفتم تیمم به لیگ برتر می‌آید، این را به مسئولان مشهدی گفتم که از من حمایت می‌کنید؟ یکی گفت بیا و پرواز تیم‌هایت با ما! این حمایت است؟ من هم تیم را خودم حفظ کردم.

 

پیشکسوت فوتبال خراسان درباره مشکلات شهر خودرو گفت: حمیداوی تیم را در شرایط بدی تحویل گرفت و برای این تیم هزینه زیادی کرده است؛ حمیداوی تیم را به آسیا برد به هردلیلی الان به مشکل خورده چرا به او می گویید بیا تیم را بده و برو!

 

عنایتی در واکنش به مخالفت‌های خداداد عزیزی با صحبت‌هایش در برنامه واکنش جالبی داشت و گفت من را به عنوان میهمان دعوت کرده‌اید، پس لطفا بگذارید صحبت کنم و لطفا درباره این موضوع احساسی صحبت نکنیم.

 

او در قبال عملکرد مسئولان مشهدی گفت: فرهاد حمیداوی برای این تیم هزینه کرده و این‌که بگویند بیا تیم را بدون حریف و حدیثی به ما بده، مفت‌بری است؛ نباید مفت‌بری کرد. همین الان هیچ کس حاضر نیست تیم را تحویل بگیرد؛ حمیداوی برای این تیم کلی هزینه کرده است. مسئولان نباید فقط حرف بزنند بلکه باید عمل کنند.

 

رضا عنایتی در دنباله صحبت‌های علی کریمی که می‌گفت اگر مسئولان به دنبال کمک به فوتبال مشهد هستند، چرا ابومسلم را احیا نمی‌کنند، توضیح داد: مسئولان استانی تیم لیگ برتری می‌خواهند اما حاضر نیستند در لیگ دسته اول تیمداری کنند. فقط حرف می‌زنند و عمل نمی‌کنند. همین آقایان که الان می‌گویند تیم را به ما بدهید تا اداره کنیم، بروند تیم لیگ یکی بخرند، به امام زمان اگر بتوانند یک ماه خرج و مخارج تیم را از عهده‌اش بر بیایند.