به گزارش "ورزش سه"، مدیران پاری‌سن‌ژرمن علی‌رغم ناکامی‌های پیاپی در لیگ قهرمانان هنوز به دنبال تقویت ترکیب این تیم هستند و تحرکات برای جذب ستاره‌های جدید از همین حالا آغاز شده است. لئوناردو، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن با پل پوگبا، هافبک فرانسوی و 29 ساله منچستریونایتد دیداری رودررو داشته و در مورد انتقال او به این باشگاه با خود پوگبا مستقیما مذاکره کرده است. 

نشریه فوت مرکاتو در گزارشی مدعی شد لئوناردو، خرید پل پوگبا در فصل تابستان را در اولویت برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود قرار داده و اخیراً با هافبک فرانسوی در مورد بازگشت به خانه و اقامت در پایتخت فرانسه ملاقات و مذاکره کرده است. به نظر می‌رسد پاسخ پل پوگبا نیز به این پیشنهاد مثبت بوده و این بازیکن و خانواده‌اش مشتاق نهایی شدن این انتقال در فصل تابستان پیش رو بودند.

مدیران باشگاه منچستر یونایتد در ماه اکتبر به پوگبا پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد ارائه دادند که مورد قبول این بازیکن قرار گرفت. در این میان رقیب اصلی پاری‌سن‌ژرمن برای جذب پوگبا باشگاه یوونتوس است که البته اصلا قدرت برابری با باشگاه فرانسوی در مورد پرداخت دستمزد را ندارد. 

رئال مادرید نیز دیگر تمایلی به جذب پل پوگبا نداشته و از کورس برای خرید این بازیکن کنار کشیده است. بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد در حال حاضر تنها پاری‌سن‌ژرمن از شرایط لازم برای توافق با پل پوگبا برخوردار بوده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در پایان فصل با این بازیکن قراردادی احتمالا پنج ساله امضا خواهد کرد.