به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از آن است که مدیران منچستریونایتد برای هدایت این تیم با اریک تن هاگ، سرمربی فعلی آژاکس به توافقات اولیه دست یافته‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این سرمربی موفق فصل بعد در اولدترافورد فعالیت خواهد کرد. اما کیکی موسامپا، بازیکن سابق آژاکس مدعی شد اریک تن هاگ به دنبال بازیکنانی است که در خدمت تیم بازی می‌کنند و کریستیانو رونالدو مهره مورد نظر او در ترکیب یونایتد نیست.

کیکی موسامپا گفت: "رونالدو واقعا بازیکن مورد نظر تیم اریک تن هاگ نیست. چرا؟ زیرا فلسفه تیم‌های تحت هدایت تن هاگ تماما معطوف به تیم است. اما آن‌گونه که من می‌بینم ‌رونالدو فقط در یک‌سوم پایانی زمین با هم تیم‌های خود در ارتباط بوده و بیشتر وقت بازی را برای موفقیت خود می‌گذراند. این می‌تواند در تیم اریک تن هاگ بسیار مهم باشد، زیرا او واقعا از همه بازیکنان می‌خواهد که همیشه اول به تیم فکر کنند و این ویژگی درست مانند لوئیس فن خال است. ‌

به یاد دارم که فن خال وقتی به بارسلونا رفت نیز چنین عقیده‌ای داشت. وقتی از او درباره رونالدینیو پرسیدند، فن خال مدعی شد ترجیح می‌دهد چنین بازیکنی را در ترکیب تیمش نداشته باشد، زیرا این نوع بازیکنان بر اساس احساس خودشان در موقعیت‌های مختلف بازی می‌کنند. اما سرمربی یک تیم علاقه دارد بازیکنان در مسیر افکار او و در راه خدمت به تیم در میدان حضور یابند و چنین بازیکنانی با تفکرات یک سرمربی همسو نیستند."