به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیمهای استقلال و نساجی در حالی برگزار می‌شود که در آخرین دقایق این بازی و زمانی که وقت‌های تلف شده، سپری می‌شد، تیم داوری به چالش کشیده شدند.

ابتدا حرکت تکنیکی کریم اسلامی در محوطه جریمه استقلال با برخورد دو مدافع این تیم منکر به سرنگونی مهاجم نساجی شد و در حالی که ساکت ابهامی و دستیارانش معتقد به پنالتی بودند، داور دستور به ادامه بازی داد.

چند دقیقه بعد شوت استثنایی صالح حردانی از داخل محوطه جریمه به تیرک افقی دروازه استقلال خورد و در شرایطی که در ابتدا به نظر می‌رسید در داخل دروازه فرود آمده، داور این صحنه را گل نرفت تا این بار مجیدی و دستیارانش معترض شوند؛ هرچند که تصاویر آهسته تلویزیونی چیز دیگری را نشان دادند.

در همین خصوص و در حالی که هنوز بازی ادامه دارد، کارشناسان داوری در این باره اظهار نظر می‌کنند:

* مشکوک به پنالتی (دقیقه 90+1 / برخورد اسلامی با چشمی و غلامی):

نوید مظفری: خطایی اتفاق نیفتاد و ادامه بازی درست بود. در هر دو صحنه خطایی نبود.

حیدر سلیمانی: در صحنه اول هیچ خطایی روی اسلامی صورت نمی‌گیرد و خود بازیکن کنترلش را از دست می‌دهد اما بلافاصله بعد از اینکه بلند می‌شود، مدافع استقلال با پای چپ او را می‌زند وداور باید پنالتی اعلام می‌کرد اما جایگیری آقای عرب براقی طوری است که اصلا امکان دید به این صحنه را ندارد.

ابراهیم میرزابیگی: به هیچ وجه پنالتی نبود.

نوذر رودنیل:اصلا پنالتی نبود و ادامه بازی درست بود.

* مشکوک به گل (دقیقه 90+5/ شوت صالح حردانی):

نوید مظفری: کاملا مشخص است که توپ حتی نزدیک به خط دروازه هم به زمین نمی‌خورد و توپ وارد دروازه نشده است.

حیدر سلیمانی: کاملا بیرون از دروازه بود و حتی روی خط هم نبود؛ توپ به تیر برخورد می‌کند و بیرون می‌آید و حتی جای شک و تردید هم ندارد‌.

ابراهیم میرزابیگی: توپ حتی روی خط هم نخورد و کاملا بیرون از چارچوب بود و به هیچ وجه گل نشد.

نوذر رودنیل: توپ به تیر دروازه خورد و با فاصله زیادی به بیرون آمد.

**بروزرسانی می‌شود...