به گزارش "ورزش سه"، با اعلام روزنامه الشرق الاسط، لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر تصمیم گرفت تا برای دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برابر شباب الاهلی امارات، روی نام اندرسون تالیسکا خط قرمز بکشد.

طبق قوانین لیگ قهرمانان آسیا، هر تیم می‌تواند نام تمام بازیکنان خارجی خود را ثبت کند ولی در روز بازی، تنها قادر به استفاده از سهمیه 5+1 است. یعنی پنج بازیکن با هر ملیتی و یک بازیکن آسیایی.

1912956

از آنجایی که النصر بازیکنی با ملیت آسیایی در اختیار ندارد، کاسترو باید از میان 7 بازیکن خارجی خود، نام پنج نفر را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می‌کرد که با اعلام الشرق الاسط، کاسترو روی نام تالیسکا و الکس تلس خط قرمز کشیده است.

این در حالی است که روز گذشته روزنامه الریاضیة مدعی شده بود که کاسترو قصد دارد از الکس تلس در پست مدافع چپ استفاده کند، ولی حالا دیگر روزنامه معروف سعودی از خط خوردن تلس و تالیسکا خبر داده است.

1912955

تالیسکا یکی از مهمترین بازیکنان النصر طی دو فصل گذشته بوده و خط خوردن این بازیکن برای دیدار برابر شباب الاهلی در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد. با این حال، در صورت صعود زردپوشان شهر ریاض به دور گروهی، کاسترو می‌تواند از تالیسکا استفاده کند.

بدین ترتیب کریستیانو رونالدو به همراه سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، سکو فوفانا و گیسلی کونان پنج بازیکن خارجی النصر برای دیدار با شباب الاهلی خواهند بود.