به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی مدافع آبی پوشان بعد از شکست استقلال مقابل نساجی در یک چهارم نهایی جام حذفی و کنار رفتن از این مسابقات گفت: قبل از هرچیز از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم. باید در 90 دقیقه کار را تمام می کردیم اما بازی فشرده بود. موقعیت های زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشد. با این حال در طول 90 دقیقه مگر چند صحنه تاثیرگذار خواهیم داشت؟ 
او با اشاره به صحنه ای که اعتقاد به خطای پنالتی به سود استقلال داشت، گفت: صحنه هند را بارها صحنه هند را دیدیم. بعد از آن صحنه من ایستادم . قاطع ترین نظر را می توانم بدهم و بگویم صحنه هند بوده است. اگر بازیکن حریف هند نمی کرد توپ به من می رسید. برگشتم و اعتراض کردم. داور مستقیما داشت نگاه می کرد. نمی دانم این طبیعی است یا نه. 
مدافع استقلال ادامه داد: اگر برچسب توجیه به حرف هایم نزنیم، یک مستند 90 دقیقه ای می شود درباره اشتباهات داوری علیه استقلال درست کرد.
غلامی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال مقابل نساجی خوب بازی کرد، گفت: شما بنشینید و خلاصه بازی را ببینید. متوجه می شوید چند موقعیت ما و چند موقعیت حریف داشتیم. هواداران تیم ها همین مردمی هستند که در این کشور زندگی می کنند. اگریک درخواست نسبت به فوتبال داشته باشند، این است که ما VAR داشته باشیم. 
او افزود: به فاصله دو ساعت از جایی که ما ایستاده ایم، بزرگ ترین رویداد ورزشی دنیا برگزار می شود. آن هم با امکاناتی که می دانید. بعد در فوتبالی که گفتم درآمدزا و پربیننده است، VAR نداریم. امکانات را نمی گویم. این خنده دار است ، برنامه های اینترنتی VAR دارند، اما فوتبال ندارد. این واقعا عجیب است.
مدافع آبی های پایتخت تاکید کرد: هواداران و کسی که جلوی تلویزیون نشسته همه دیدند بازیکن می افتاد؛ پزشک می آمد و بعد به بازی ادامه می داد. این کارها زشت است و زبینده نیست. 
غلامی با اشاره به اشتباهات داوری مقابل نساجی خاطرنشان کرد: اگر برچسب توجیه نزنند، دو اتفاق تاثیرگذار در بازی وجود داشت. گل صحیح اواخر بازی و آن هندی که اتفاق افتاد و پنالتی نگرفتند. دقیقا من پشت سر توپ بودند و اگر او نمی زد، من می زدم. تنها کسی که صحنه را دید، من بودم. 
وی درباره اینکه چرا گردنش زخمی شده، گفت: اصلا این چیزهایی است که از دید VAR هم پنهان می ماند. اتفاقات بزرگی می افتد که همه می بینند اما داور نمی بیند.
غلامی افزود: در شرایطی که حریف بسته بازی می کرد، این همه موقعیت ایجاد کردیم. گل هم زدیم اما نگرفتند. 
مدافع استقلال درباره شانس تیمش برای قهرمانی در جام حذفی اضافه کرد: تلاشمان را می کنیم تا نسبت به مشکلاتی که تیم مان دارد و اتفاقاتی که افتاده تا امسال جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم.