به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو از سوی لوئیس کاسترو، سرمربی النصر، به دلیل انتقال انرژی مثبت به هم‌تیمی‌هایش مورد ستایش قرار گرفت و او همچنین تاکید کرد که کریستیانو می‌تواند در النصر از محدودیت‌های خودش نیز فراتر برود.

1913720

فوق ستاره پرتغالی به خاطر رژیم مناسب و تناسب اندامش شناخته شده است. دو فاکتوری که به او کمک کرده حتی در 38 سالگی در اوج بماند. او در هفت بازی اخیر النصر 6 گل به ثمر رسانده و همچنین با درخشش در پیروزی 2-1 مقابل الهلال، النصر را به جام قهرمانی باشگاه‌های عرب رساند. این اولین جام او از زمان انتقالش از اروپا به عربستان  بود.

کاسترو تحت تأثیر عملکرد حرفه‌ای رونالدو قرار گرفته و از او تمجید کرد: «سخت است در مورد رونالدو چیزی بگویم که دنیا نداند. او تمرکز زیادی روی فوتبال و تمرینات روزمره دارد. انرژی رونالدو مسری است و به سرعت به هم‌تیمی‌هایش منتقل می‌شود. در هر بازی این مشهود است. تمرینات روزانه او برای هر بازیکنی الگو است.»

کاسترو ادامه داد: «او برای کارهایی که در هر ثانیه از روزش انجام می‌دهد می‌تواند یک الگو باشد، غذا، استراحت، ساعات خواب، کنترل کامل روی بدنش و هر چیزی. در زمین او همان بازیکنی است که باید باشد. رونالدو می‌تواند از محدودیت‌های خودش نیز فراتر برود.»