به گزارش ورزش سه، لوئیس کاسترو سرمربی پرتغالی النصر با بیان اینکه انتظار دیدار سختی برابر شباب الاهلی را از قبل داشته، در کنفرانس خبری پس از مسابقه گفت: ما می‌دانستیم که مقابل یک تیم قدرتمند بازی خواهیم کرد و تیم ما تا اخرین لحظه شجاع بود و اراده ما در بازی عالی بود. ما 17 فرصت حمله ایجاد کردیم، در عوض تنها حریف 8 فرصت داشت.

مربی النصر در مورد زمان گلزنی گفت: مهم نیست، شما در دقیقه اول یا اخر گل می‌زنید، مهم‌ترین چیز گلزنی و پیروزی است و از هواداران به خاطر حمایتشان تشکر می‌کنم و برای آنها و بازیکنان خوشحالم.

کاسترو در ادامه در مورد بازیکنان صحبت کرد و گفت: آنها در طول بازی در سطح بالایی عمل کردند و ما برنامه‌های تاکتیکی زیادی در بازی انجام دادیم و گاهی اوقات موفق نشدیم و بازیکنان ذخیره به تیم کمک کردند.

1914119

مربی النصر در کنفرانس خود همچنین افزود: من همیشه در مورد تیم صحبت می‌کنم، صحبت کردن در مورد یک نفر اشتباه دشوار است و اگر خطایی در خط دفاعی وجود داشته باشد، ناشی از مصدومیت و اشتباه بازیکن است.

او که از تغییرات تیمش برای که منجر به برد پرگل النصر شد راضی بود با اشاره به این موضوع گفت: تالیسکا در پست ده بازی کرد و بین غریب و مانه بازی کرد و این جواب داد.

او در مورد غیبت الکس تلس برزیلی گفت: این بازیکن مقابل الهلال مصدوم شد. او آماده نبود اما آسیب عضلانی او جزئی است و من انتظار دارم که او ظرف پنج روز آینده بازگردد.

کاسترو در مورد عبداله عمری، مدافع ملی‌پوش تیمش نیز گفت: وقتی ما برنده می‌شویم، همه برنده می‌شوند و وقتی ما می‌بازیم، همه می‌بازند، همه باید با هم باشیم و به همه بازیکنان در طول مسابقات نیاز داریم.