به گزارش "ورزش سه"، تصمیم جنجالی کوپال ناظمی در دیدار امروز سپاهان - استقلال، روی صحنه اعلام پنالتی به شدت مورد انتقاد کادرفنی و هواداران استقلال قرار گرفته است. نکونام و هاشمی‌نسب، مربی تیمش، پس از پایان مسابقه اما عصبانی به سمت کوپال ناظمی رفتند تا اعتراض خود را رودررو به این داور بگویند.

این اولین برخورد این دو نیست و قبلا هم تصمیمات ناظمی در مسابقات فولاد زمان حضور نکونام به مذاق این سرمربی خوش نیامده، او فصل قبل و پس از تساوی تیمش در کنفرانس خبری به قضاوت او انتقاد کرد.

نکونام درباره قضاوت کوپال ناظمی در آن دیدار گفته بود: صحنه خطایی که برای حریف گرفته و به گل تبدیل شد، صددرصد اشتباه بود و تصاویر تلویزیونی این صحنه را ثبت کرده‌اند. به داور اعتراض می‌کنم؛ می‌گوید داور پشت دروازه این خطا را گرفته است. آقای ناظمی زمانی که در نساجی بودم در دقیقه ٩4 خطای باد معروف را گرفت و باعث شد تیم من ٢-٣ شکست بخورد و امروز هم با سوت اشتباهش باعث شد ٢ امتیاز از دست تیم من برود.

نکونام امروز و پس از باخت تیمش به سپاهان نیز در کنفرانسش به نحوه قضاوت ناظمی تاخت و گفت:

توپ به دست مدافع سپاهان خورد، ولی پنالتی نگرفتند در دو بازی قبلی دو پنالتی ما را نگرفتند و هیچ صحبت و اعتراضی نکردیم. امروز روی صحنه‌ای که در محوطه هجده قدم داشتیم، بازیکن من توپ را شوت کرد، دست بازیکن حریف باز است، توپ به دستش برخورد می‌کند، ولی پنالتی گرفته نمی‌شود. هواداران ما، باشگاه ما، مثل سپاهان و دیگر باشگاه‌ها هوادار داریم و انتظار داریم عدالت رعایت شود. تا حالا چیز زیادی نخواسته‌ایم.

* اشتباهات سال قبل داوری، امسال هم تکرار شده است. پارسال در حق استقلال که مربی این تیم نبودم اجحاف شد و امسال هم دوباره در سه هفته این اتفاقات افتاده است. امیدوارم که من اشتباه کرده باشم. با احترام به همه دوستان، صحبت‌های کارشناسی را قبول ندارم، چون خودم فوتبال بازی کرده‌ام و بالاترین سطح فوتبالی را دیده‌ام. هیچی کارشناسی نمی‌تواند من را توجیه کند.

* کوپال ناظمی نتوانست تصمیمات درستی بگیرد. هفته گذشته با یکی از دوستان صحبت می‌کردم. طوری توجیه می‌کردند که من خودم مانده بودم. به همه داوران احترام می‌گذارم. وقتی اشتباهی صورت می‌گیرد باید گفته شود تا تکرار نشود. آقای ناظمی در یکی دو صحنه نتوانست تصمیمات درستی بگیرد. به هر حال بازی تمام شد و می‌توانستیم حداقل مساوی بگیریم