به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که هر دو بازی نخست فصل خود در لالیگا را پیروز شده و 6 امتیازی است، فردا در سومین بازی بیرون خانه متوالی خود در بالائیدوس به مصاف سلتا خواهد رفت. این رویارویی دوباره با رافا بنیتس است که مقطعی کوتاه در سال 2015 هدایت رئال را برعهده داشت. او جانشین کارلو آنچلوتی شده بود ولی نتوانست موفق کار کند و اخراج شد.بنیتس حالا مربی سلتاست و از دو بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده است. 

1913643

کارلتو در نشست خبری این بازی گفت: «این یک مسابقه ویژه برای صدمین سالگرد سلتا خواهد بود. ما می‌خواهیم به مسیر موفقمان ادامه دهیم و پیروز شویم. ببینیم فردا چه خواهد شد.»

رفتار غیر اخلاقی لوئیس روبیالس (رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا) با جنی هرموسو:«موضوع ظریفی است، اما رفتاری بود که من اصلاً از آن خوشم نیامد. این رفتاری شایسته یک رئیس فدراسیون نبود.»

1913800

گلر اصلی رئال در بازی فردا: «فردا کپا از ابتدا برای ما بازی خواهد کرد.»

شکست بدر زمین سلتا در مقطع اول مربیگری رئال: «بله، یادم است آخرین بازی ما قبل از فینال لیگ قهرمانان سال 2014 بود که در زمین سلتا برگزار شد و بازنده شدیم. می دانم که آخرین شکست ما در زمین سلتا تا به امروز بوده است. فردا بازی شماره 120 من به عنوان مربی رئال در مقطع دوم است که یکی بیشتر از مقطع قبل خواهد بود. حس خوبی دارم و می رویم تا برنده شویم. تیم هم بسیار باانگیزه است.»

1903562

نقش مودریچ در رئال: «لوکا قبلاً تصمیم گرفته که چه کاری می خواهد انجام دهد. برای او نیمکت نشینی غیرعادی است و مثل قبل در ترکیب ثابت بازی نمی کند. واضح است که او خوشحال نیست، اما عملکردش عالی است. او برای تیم یک کمک بزرگ است و از این بابت مشکلی نیست. برای همه، از جمله من، این قابل توجه است که مودریچ از ابتدا بازی نمی کند اما او مانند فصول دیگر به ما کمک خواهد کرد.»

خرید جدید تابستان:« خیر، تیم کامل است و 100 درصد نقل و انتقالات برای ما تمام شده و دیگری خریدی نخواهیم داشت.»

نظر شما در مورد انتقال گابری ویگا به الاهلی عربستان چیست؟ «عربستان پول بیشتری نسبت به فوتبال اروپا می دهد و این یک واقعیت است. هر کسی می تواند آنچه را که می خواهد انجام دهد. واضح است که سازمان های بین المللی فوتبال باید این موضوع را به دقت ارزیابی کرده و تصمیمات لازم را برای ایجاد تعادل در بازار اتخاذ کنند.»

1912389

آیا وینیسیوس پنالتی زن اول خواهد بود؟ «او چنین درخواستی از من نکرده است. وینیسیوس، رودریگو و والورده در تمرینات پنالتی می زنند و مودریچ هم به پنالتی زدن عادت دارد.»

مبهوت درخشش بلینگام: «بلینگام قبلاً در دورتموند یک بازیکن کاملاً توانا و همه کاره نشان داده بود، شاید بیشتر با توپ تا بدون توپ. انطباق او با رئال بسیار خوب بوده  زیرا بازیکنی بسیار باهوش است و حالا بدون توپ خیلی خوب حرکت می کند.»