به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در حال حاضر در هر سه جام ممکن که شامل لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی می‌شود مدعی قهرمانی است. این در حالی است که آنها پیش از این جام قهرمانی اتحادیه را نیز بالای سر برده‌اند.
همین باعث شده که شاگردان یورگن کلوپ عملا تنها مدعی کسب عنوان چهارگانه در پایان این فصل باشند اما اندی رابرتسون معتقد است که فکر کردن به چنین چیزی منطقی نیست. 
این مدافع لیورپول در آستانه دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر بنفیکا گفت:« ما واقعا فقط درباره بازی بعدی صحبت می‌کنیم. نمی‌توان نگاهی به آینده در پیش داشت. ما فقط به بازی بعدی فکر می‌کنیم که الان بنفیکاست و پس از آن به سراغ بازی بعد می‌رویم. هیچ صبحتی درباره فتح چهارگانه در رختکن ما مطرح نمی‌شود.»

 


او با اشاره به بازی این هفته در لیگ قهرمانان اظهار داشت:«ما فقط به بنفیکا فکر می‌کنیم. ما از این تیم پیش هستیم اما باید از این مرحله عبور کنیم. ما باید برای کسب پیروزی تلاش کنیم و حضورمان در نیمه نهایی را قطعی کنیم. اگر این کار را انجام دهیم می‌توانیم به مرحله بعدی فکر کنیم. هنوز در تمامی رقابت‌ها حضور داریم و بازی‌های زیادی باقی مانده است. امیدواریم که بتوانیم این فصل را با قهرمانی به پایان ببریم.»
رابرتسون همچنین درباره شرایط لیورپول در لیگ برتر اضافه کرد:«ما باید به پیروزی در بازی‌ها ادامه دهیم. مشخصا سرنوشت قهرمانی دیگر در دست ما نیست و اگر سیتی در تمام دیدارهایش پیروز شود، آنها قهرمان خواهند شد اما اگر امتیازی از دست بدهند ما باید برای استفاده از این شرایط کاملا آماده باشیم.»