با وجود هجمه های زیادی که علیه امیر عرب براقی شکل گرفت، یک فیلم کوتاه از زاویه ای متفاوت نشان می دهد تصمیم او در جریان دیدار استقلال و نساجی برای مردود شدن گل آبی ها کاملا درست بوده است

تصمیم امیر عرب براقی در بازی شب گذشته استقلال و نساجی درست بود.

به گزارش طرفداری، بدون هیچ تردیدی جنجالی ترین صحنه بازی استقلال و نساجی به گل مردود شده استقلال برمی گردد، جایی که آرمان رمضانی توپ را وارد دروازه کرد و امیر عرب براقی بلافاصله بعد از آن اعلام کرد گلش مردود است.

موضوعی که باعث عصبانیت شدید بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال شد. از شب گذشته بسیاری از هواداران استقلال هم به امیر عرب براقی حمله کردند و حتی فرهاد مجیدی در نشست خبری اش گفت استقلال بازی را یک بر صفر برده است!

استقلالی ها و بسیاری دیگر تصور می کردند امیر عرب براقی خطای آرمان رمضانی را روی علیرضا حقیقی گرفته ولی در ویدیویی که اخیرا منتشر شده، مشخص است آرمان رمضانی قبل از پریدن، روی امیرمهدی جانملکی خطایی را انجام می دهد و با هل دادن او باعث می شود تعادلش از بین برود.

ویدیوی زیر، درستی تصمیم امیر عرب براقی را اثبات می کند:

 

امیر عرب براقی یک تصمیم بسیار سخت و درست آن هم در آن جو ورزشگاه آزادی و در چنین بازی مهمی را گرفت. تصمیمی که حالا با انتشار این فیلم مشخص می شود با وجود هجمه ها علیه این داور، درست بوده است.

شما باور می کنید چنین داوری در لیست داوران بین المللی ایران قرار ندارد، آن هم فقط به خاطر اینکه برادر همسر علیرضا فغانی است؟ متاسفانه با تمام شایستگی های این داور جوان، طی دو سال گذشته نام او را از لیست داوران بین المللی ایران خارج کرده اند.