سرمربی لیورپول می گوید تیمش باید کاری کند که بنفیکا دوست نداشته باشد در آنفیلد بازی کند.

یورگن کلوپ معتقد است آینده سرمربی منچسترسیتی به او ارتباطی ندارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، لیورپول در خانه خود میزبان بنفیکا است. به همین خاطر یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی قرمزها در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

دیدار هفته بعد مقابل منچسترسیتی

بازی بعدی ما تاثیری روی ترکیب تیم در مسابقه فردا ندارد اما بازی قبلی قطعا تاثیر دارد. برنامه بازی ما به شدت فشرده است. تا جایی که می دانم کسی مصدوم نیست اما باید کسانی که سرحال تر و آماده تر هستند را انتخاب کنیم. بازی بسیار مهمی داریم. خیلی تلاش کردیم به لیگ قهرمانان صعود کنیم و حالا این شانس را داریم به نیمه نهایی برسیم.

تقابل با بنفیکا

در لیسبون خوب بودیم و نمایشمان را دوست داشتم. هدف اصلی ما مجددا این است تیمی باشیم که هیچکس دوست ندارد مقابلش بازی کند. از نظر فوتبالی به شدت قوی باشیم، خوب دفاع کنیم و می دانیم چطور بازی کنیم. نونیز را با کوناته خنثی کردیم و با رافا سیلوا هم می خواستند از سرعت استفاده کنند. کارهای زیادی داریم.

آینده کلوپ و گواردیولا

به گواردیولا گفتم که می تواند تا ابد در سیتی بماند. آینده گواردیولا هیچ ربطی به من ندارد.

برنامه فشرده مسابقات

باورکردنی نیست. مقابل سیتی بازی کردیم که خیلی مسابقه سختی بود. چطور می توانم به چیز دیگری فکر کنم؟ حالا باید با بنفیکا بازی کنیم. اصلا فرصت فکر کدن به چیزی دیگر را ندارم.در تلاشیم تا قدم آخر و نهایی را برداریم. در حال حاضر فقط به بنفیکا فکر می کنم. سپس به بازی شنبه سیتی. بعد یونایتد و اورتون و بعد احتمالا بازی نیمه نهایی. مردم دوست دارند ما را از تلویزیون تماشا کنند چون تیم خوبی هستیم ولی این موضوعات کوچترین اهمیتی برای من ندارد.

تاثیر نتیجه بازی رفت در دیدار فردا

ما سه بر یک به پیروزی رسیدیم و این نتیجه مانند برد دو بر صفر خطرناک است. پایه و اساس خوبی داریم اما اگر آنها یک گل بزنند، درست مثل اتفاقی که در بازی با اینتر افتاد،  بازی عوض می شود. وقتی آنها هفته گذشته گلزنی کردند این موضوع را حس کردیم. باید کاری کنیم بنفیکایی ها حس کنند دوست ندارند اینجا باشند.

انجام تعویض ها

باید 5 تعویضمان را انجام دهیم. باید سطح عملکردمان را بالا نگه داریم و این تنها راه ممکن است. در ماه آوریل بازیکنان ما 50 مسابقه انجام داده بودند. نمی دانم چه استراتژی خواهیم داشت فقط می دانم ممکن است چه کاری انجام دهم. آنها می خواهند ما را تحت فشار قرار دهند و گل زودهنگام بزنند. ما هم انتظار آن را داریم. بنفیکا همان قدر که ما به آنها احترام می گذاریم به ما احترام می گذارد.

لوئیس دیاز

نمی دانم دیاز چقدر از انجام تمرینات لذت می برد. مطمئن نیستم کسی مثل او را قبلا دیده باشم که همیشه بخندد. نمی دانستیم انقدر سریع در تیم جا می افتد. تمام بازیکنانی که در چند سال اخیر خریده ایم خوشحال هستند. اینجا بدترین جای دنیا نیست. از زمانی که اینجا بودم تیم خوبی داشتیم. همه بازیکنان را دوست دارم اما حالا ترکیب بزرگتری داریم و همه برای اولین بار با هم جور هستند و بسیار با تجربه اند. بیشتر همدیگر را می شناسیم و قوی تر هستیم.