به گزارش "ورزش سه"، استرلینگ ستاره بی چون و چرای چلسی در دیدار برابر لوتون بود و موفق شد دو گل از سه گل تیمش در این بازی به ثمر برساند. 

او که پس از جدایی از منچسترسیتی روزهای سختی را سپری کرده است، حالا آغاز خوبی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس داشته و امیدوار است که بتواند بار دیگر به همان ستاره درخشان تبدیل شود که تحسین بسیاری را برانگیخته بود. 

این بازیکن پس از پایان بازی شب گذشته به اسکای اسپورت گفت:« من دوست دارم بار دیگر دیوانه فوتبال باشم. دوست دارم بیست چهار ساعت و هفت روز هفته فقط به فوتبال فکر کنم و نه هیچ چیز دیگر. دوست دارم تمام تمرکزم روی عملکرد خوب، گل زدن و ارسال پاس گل باشد تا به اوج برگردم.

1915561

فصل گذشته شخصا برای خود من باعث ناراحتی و ناامیدی بود چون احساس می‌کردم که همیشه در شرایطی قرار دارم که پشتم به دروازه است و نمایش خوبی ندارم. کمی عقب کشیده بودم و فرصت کافی را برای گلزنی در محوطه جریمه در اختیار خودم قرار نمی‌دادم.»

استرلینگ درباره صحبتی که با مائوریسیو پوچتینو داشت اضافه کرد:« من هفته گذشته با سرمربی حرف زدم و ما نقشی که دارم را به خوبی بررسی کردیم. حالا من به خوبی می‌دانم که او چه انتظاراتی از من دارد و همه چیز خیلی ساده است. باید بار دیگر به روزهای اوج برگردم و سعی کنم تیم را جلو ببرم، در این صورت بیشترین تاثیرگذاری را در تیم خواهم داشت.»