به گزارش "ورزش سه"، وارن زئیر امری یکی از ستاره های شاخص اولین پیروزی فصل پاری‌سن‎ژرمن بود. او که در ترکیب اصلی تیمش در دیدار مقابل لانس حضور داشت پاس گل اول را به مارکو آسنسیو داد و در مدت 86 دقیقه حضورش فراتر از حد انتظار ظاهر شد تا حتی تحسین لوئیس انریکه را در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی برانگیزد.

امری که از 8 سالگی در باشگاه پاری‌سن‎ژرمن حضور دارد با وجود سن کمش خیلی زود به مهره ای مهم در ترکیب تیم تبدیل شده است. از دقایقی پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی محبوبیتش نزد هواداران را به رخ کشید.

او با یک بلندگوی دستی کنار زمین حضور یافته و شروع به خواندن آهنگ معروف هواداران پاریس «همه باهم می خوانیم» شد. این لحظه ناب توسط دوربین های فیلمبرداری و عکاسی ثبت شده و به سرعت در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

1916298

هواداران پاری‌سن‌ژرمن که از اولین برد فصل سرمست بودند واکنش بسیار خوبی به حرکت جالب امری داشتند و با صدای بلند او را در خواندن شعار تیم‌شان همراهی کردند.

امری با سن پایینش رکوردهای زیادی به نام خود صبت کرده است. او در 6 آگوست 2022 اولین بازی خود را در لیگ یک فرانسه انجام داد تا به جوان ترین بازیکنی تبدیل شود که تا کنون برای PSG بازی کرده است. امری امشب با ساختن اولین گل تیم به جوان ترین پاسور تاریخ باشگاه با 17 سال و 5 ماه تبدیل شد.